خبرگزاری کار ایران

رئیس ورزش و جوانان شهرستان ساری تاکید کرد؛

ضرورت اختصاص بیلبورد شهر برای معرفی مدال آوران ورزشی

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۷۹۴

رئیس ورزش و جوانان شهرستان ساری گفت:ضرورت دارد تا بیلبوردهایی برای معرفی مدال آوران ورزشی در سطح شهرستان ساری اختصاص یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،حسین دلیری صبح امروز در جلسه شورای اداری فرمانداری ساری اظهار داشت: 267 باشگاه خصوصی و 331 شورای ورزشی در شهرستان ساری فعالیت می کنند.

وی با اشاره به فعالیت 47 هیات ورزشی آقایان و 94 هیات زنان،افزود:43 تیم در لیگ کشور حضور دارند که از این میزان 17 تیم لیگ برتر هستند.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان ساری با اعلام اینکه این شهرستان از 24 هزار و 343 ورزشکار سازمان یافته برخوردار است ،گفت:شهرستان ساری بیشترین مدال المپیک و پارالمپیک را با 36 درصد مدال جهانی به خود اختصاص داده شود.

وی با اعلام اینکه شهرستان ساری سال گذشته 12 مدال جهانی را به خود اختصاص داده است،افزود:با توجه به ظرفیت های موجود ،زیر ساخت های کنونی پاسخگوی مطالبات ورزشی نیست.

دلیری با اشاره به ظرفیت ورزش های ساحلی و آبی به لزوم توجه به این رشته ورزشی تاکید کرد و افزود: رشته های رزمی تکواندو،کشتی و وزنه برداری از پیست استاندارد برخوردار نیستند ضمن اینکه مدال آوران زیادی نیز در این رشته های ورزشی داریم.

وی خواستار بیلبورد اختصاصی برای تصاویر مدال اوران ورزشی در سطح شهرستان ساری شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز