خبرگزاری کار ایران

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مازندران:

پس گرفتن بیمارستان تامین اجتماعی بهشهر از طریق نمایندگان پیگیری شود

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۵۸۰

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مازندران گفت:سازمان تامین اجتماعی در حوزه واگذاری بیمارستان تامین اجتماعی دخیل نبود و پس گرفتن آن باید از طریق نمایندگان پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، مدیر درمان تامین اجتماعی استان مازندران در جلسه بررسی و تبادل نظر پیرامون مشکلات کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی شرق مازندران در دفتر کانون بازنشستگان شهرستان بهشهر اظهار کرد: شهرستان های گلوگاه و بهشهر در حوزه درمان با مشکلاتی مواجه هستند ، در ابتدا بیمارستان تامین اجتماعی برای بهشهر در نظر گرفته شده بود که در محاسبات اولیه درست بود اما با هبه کردن این بیمارستان به وزارت بهداشت کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی با مشکل مواجه شدند.

محمد خورشیدی گفت: تک رشته ای بودن بیمارستان شهدا ضعف بزرگ این بیمارستان  است و به خاطر تک رشته ای بودن، بازنشستگان نمی توانند از ان استفاده کنند در حالی که با توسعه بیمارستان شهدا و اضافه کردن بخش هایی به آن بیمه شدگان از دارو، آزمایش، ویزیت و بستری رایگان بهره مند می شوند.

وی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی در حوزه  واگذاری بیمارستان تامین اجتماعی دخیل نبود و پس گرفتن آن باید از طریق نمایندگان پیگیری شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران گفت: برای احداث درمانگاه تامین اجتماعی در گلوگاه باید مکاتباتی با سازمان تامین اجتماعی داشت که احداث درمانگاه نیاز به مصوبه هیات مدیره دارد و در مرحله بعد استان نظر کارشناسی ارائه می دهد .

خورشیدی در پایان بر توسعه درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان بهشهر تاکید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز