خبرگزاری کار ایران

مدیریت درمان تامین اجتماعی مازندران:

در حوزه ی توسعه طرح های ویژه ای در سازمان خواهیم داشت

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۵۵۶

با توجه به تدبیر دولت جدید در بحثدرمان، تحول بنیادی در حوزه ی درمان اتفاق افتاد و با این تحول سازمان تامین اجتماعی به تبع آن مسیر را طراحی کرد، تا کمترین صدمات به بیمه شده ها وارد شود.

مدیریت درمان تامین اجتماعی مازندران گفت: با توجه به تدبیر دولت جدید در بحثدرمان، تحول بنیادی در حوزه ی درمان اتفاق افتاد و با این تحول سازمان تامین اجتماعی به تبع آن مسیر را طراحی کرد، تا کمترین صدمات به بیمه شده ها وارد شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بابلسر، محمد خورشیدی در همایش ۲۰۰۰ نفری بازنشستگان استان مازندران که در هتل میزبان بابلسر برگزار شد، با بیان اینکه طرح پزشک خانواده در دو استان مازندران و فارس، در حال اجراست، اظهار داشت: با توجه به کارشناسی انجام شده در اجرای این طرح همچنان مشکلاتی وجود دارد.

وی افزود: مجری و محوریت این طرح بر عهده ی وزارت بهداشت است و تأمین اجتماعی در کنار آن به عنوان حامی حرکت می نماید.

خورشیدی به ثمرات خوب طرح پزشک خانواده در آینده ای نزدیک اشاره کرد و تصریح کرد: اعتباراتی که بروز پرداخت می شود، کمک می کند تا مسیررا از سمت و سوی درمان به سمت سلامت محوری ببریم.

مدیریت درمان تامین اجتماعی مازندران ادامه داد: با توجه به طرح تحول سلامت و تأکید مدیر عامل سازمان در سمینار مدیریت درمان بر اجرای این طرح و حذف رابطه ی پولی بین پزشک و بیمار، اتفاقات خوبی رخ داده است و پیگیری ها همچنان ادامه دارد.

وی اظهار داشت: در حوزه ی توسعه طرح های ویژه ای در سازمان خواهیم داشت و پیگیری همه مسئولین کمک می کند تا بیمارستانها و درمانگاههای نیمه کاره تا پایان سال به اتمام برسد و مورد بهره برداری قرار گیرد.

خورشیدی تصریح کرد: در حال حاضر هشت بیمارستان در سطح پنج شهر مختلف استان، ۱۴ مرکز درمانی سرپایی و یک میلیون و ۷۰۰ هزار بیمه شده در سطح استان داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز