خبرگزاری کار ایران

کشف قتل و دستگیری قاتل در شهرستان چالوس

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۵۳۵

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از شناسایی جسد و کشف قتل و دستگیری قاتل در عملیاتی ضربتی پلیس آگاهی خبر داد .

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس،"سرهنگ عبدالله منتظری " در تشریح این خبر، گفت: در پی کشف جسدی مجهول الهویه در حاشیه محور "کندوان" در محدوده "ولی آباد" شهرستان چالوس، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

وی افزود: ماموران اداره تشخیص هویت پلیس آگاهی با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های همه جانبه به یک دستگاه خودروی هیوندا که در زمان کشف جسد در این محل تردد داشته است،مظنون شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، خاطر نشان کرد: با هماهنگی های قضائی مالک خودرو به نام "م-ت" اهل و ساکن شهرستان کرج شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی و با همکاری ماموران پلیس آگاهی آن شهرستان دستگیر شد .

وی در ادامه اظهار داشت: با شناسایی مشخصات مقتول که مدتی قبل مفقودی وی به پلیس آگاهی اعلام شده بود، مالک خودرو تحت بازجویی قرار گرفت .

منتظری اظهار داشت:متهم در تحقیقات و بازجوئی های فنی به عمل آمده به قتل و رها کردن  مقتول در حاشیه محور کندوان اعتراف کرد .

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل شد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز