خبرگزاری کار ایران

دستگیری قاتل فراری در کمتر از10ساعت

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۷۲۲

سرپرست پلیس آگاهی استان از دستگیری قاتل فراری در کمتر از 10 ساعت با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان بابل خبر داد .

به گزارش ایلنا ،سرهنگ"عبدالله رضوانی"در گفت و گو باخبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر ، گفت: درپی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به چاقو کشی در محله "موزیرج" شهرستان بابل ماموران پلیس آگاهی و کلانتری 13 آن شهرستان سریعا جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند .

سرپرست پلیس آگاهی مازندران، افزود:برابر بررسی ها و تحقیقات انجام شده ، فردی به نام "محمود-ذ" 30 ساله به اتفاق اعضای خانواده در کنار خودروی خود در حال صحبت بودند که یک نفر موتور سوار با حالتی غیر عادی از کنار آنها رد و با اعتراض محمود مواجه که این اعتراض منجر به درگیری آنان شد .

سرهنگ رضوانی، خاطر نشان کرد:در این درگیری راکب موتورسیکلت با چاقو به سمت آنها حمله ور شده و ضمن مجروح کردن اعضای این خانواده و دو نفر دیگر از همسایگان آنان از محل متواری شد .

وی، تصریح کرد: مصدومان این درگیری توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل و " محمود-ذ" به دلیل شدت جراحت های وارده و اصابت چاقو به ناحیه قلب جان باخت .

سرپرست پلیس آگاهی مازندران درادامه اظهار داشت: بلافاصله تیمی متشکل از کارآگاهان ادارات اطلاعات و جرائم جنایی استان و شهرستان بابل تشکیل و اقدامات پلیسی را برای شناسایی و دستگیر متهم آغاز کردند .

سرهنگ رضوانی ،افزود:ماموران با انجام تحقیقات گسترده پلیسی متهم به نام "ح-غ" 28 ساله را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی برای دستگیری وی اقدام کردند .

وی، تصریح کرد: متهم که پس از ارتکاب به این جنایت به سمت غرب استان متواری شده بود ، با تلاش ماموران پلیس آگاهی در اقدامی عملیاتی و در کمتر از 10 ساعت در ویلایی اجاره ای در منطقه سی سنگان شهرستان نوشهر دستگیر شد

سرهنگ رضوانی در خاتمه، گفت: متهم ضمن اعتراف به درگیری و قتل، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و تحقیقات پلیسی در این زمینه همچنان ادامه دارد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز