خبرگزاری کار ایران

آقاخانی:

بزرگترین جاعل کشور دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۹۱۵

کارآگاهان پلیس آگاهی استان، سرانجام با یک کار ویژه علمی و تخصصی وی را در یک عملیات حساب شده و دقیق در منزلش دستگیر و صدها سند، مدرک و مهر جعلی را به همراه ابزارآلات و ادوات تهیه جعل کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی از دستگیری بزرگترین جاعل اسناد و مدارک دولتی کشور در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی در نشست خبری صبح امروز پیرامون عملکرد دیماه فرماندهی انتظامی استان اصفهان انهدام باند سارقان مسلح طلافروشی و عاملان جنایت خونین گلپایگان را به عنوان یکی از شاخص ترین و ممتازترین اقدام ماموران این فرماندهی برشمرد و اظهار داشت: خوشبختانه با اقتدار پلیس نفر اول و دوم این باند در دو عملیات جداگانه به هلاکت رسیده و نفر سوم نیز که دستگیر شده بود با قاطعیت و سرعت عمل دستگاه قضایی به دار مجازات آویخته شد.

وی انهدام دو باند بزرگ سرقت خودرو با ۱۸ نفر سارق و مالخر و کشف ۴۳ دستگاه خودروی مسروقه مدل بالا، انهدام دو باند بزرگ سارق منزل و کشف ۸۳ فقره سرقت و انهدام باند سرقت به عنف خودرو را به عنوان دیگر اقدامات شاخص این فرماندهی در دیماه امسال عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان همچنین از دستگیری جاعل بزرگ اسناد و مدارک دولتی کشور توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد و گفت: این شخص اهل یکی از استان های کشور و ساکن اصفهان، سابقه دار و معتاد به مواد مخدر است.

این مقام انتظامی بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی استان در ادامه رسیدگی به پرونده های جعل و کلاهبرداری و تحقیقات و رصد جرایم، متوجه فعالیت مجرمانه فردی در زمینه جعل اسناد و مدارک و مهر های دولتی شده و سرانجام با یک کار ویژه علمی و تخصصی وی را در یک عملیات حساب شده و دقیق در منزلش دستگیر و صدها سند، مدرک و مهر جعلی را به همراه ابزارآلات و ادوات تهیه جعل کشف کردند.

سردار آقاخانی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی کیف قاپی از بانون همراه با آسیب وارد کردن به آنان گفت: خوشبختانه فرد که مرتکب چند مورد از این سرقت ها شده بود با تلاش ماموران شناسایی و دستگیر و توسط افراد مالباخته و آسیب دیده نیز مورد شناسایی قرار گرفته و تحقیقات از وی همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان گفت: در دیماه امسال بیش از ۱۳۰ هزار تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ برقرار شد که ۹۰ هزار مورد آن منجر به انجام عملیات پلیسی و حضور ماموران ۱۱۰ بر سر صحنه شد.

این مقام ارشد انتظامی استان همچنین به برقراری بیش از ۶ هزار تماس مردم با دفتر نظارت همگانی پلیس اشاره کرد و عنوان داشت: ۲۴ درصد از این تماس ها راهنمایی و پاسخگویی، ۲۲ درصد آنها پیام هایی در قالب تقدیر، پیشنهاد و انتقاد بود و سایر تماس ها نیز مربوط به سازمان ها و ادارات دیگر بود که به اداره مربوطه ارجاع داده شد.

سردار آقاخانی بیشترین علت تاخیر حضور ماموران ۱۱۰ در صحنه را عدم ارائه اطلاعات درست و دقیق توسط افراد تماس گیرنده عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به حجم بالای تماس های مربوط به تصادف با ۱۱۰ از شهروندان می خواهیم در تصادفات زیر مبلغ ۳ میلیون ۱۰۰ هزار تومان با این شماره تماس نگیرند و پس از توافق بین خود به شرکت بیمه خسارت دهنده مراجعه کنند.

وی سرقت، نزاع و درگیری، توزیع و مصرف مواد مخدر، مفاسد اخلاقی و اجتماعی، مزاحمت های خیابانی را جزو موارد فوریتی برای تماس با ۱۱۰ عنوان کرد و اظهار داشت: پلیس از مردم انتظار دارد که توجه بیشتری به اطراف خود داشته و هرگونه تردد افراد مشکوک را از این طریق به ما اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: با توجه به آمار بالای کلاهبرداری های پیامکی از مردم انتظار داریم به توصیه ها و هشدارهای پلیس بیشتر توجه کرده و در این زمینه هوشیاری خود را حفظ کرده و هرگونه پیامک و تماس مشکوک را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس فتای استان اطلاع دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز