خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز ساری شناسی مازندران تاکید کرد ؛

فرهیختگان و معتمدین در بهبود و توسعه شهر ساری موثر باشند

asdasd
کد خبر : ۴۴۴۲۲۰

رئیس مرکز ساری شناسی مازندران گفت : فرهیختگان و معتمدین این شهر کوله باری از تجربه هستند که می توانند در بهبود و توسعه شهر موثر باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ، رئیس مرکز ساری شناسی مازندران با بیان اینکه اتحاد و همدلی تنها عامل شتاب در توسعه شهری است، گفت: همدلی سبب تسهیل امور و خدمات رسانی مطلوب یرای شهروندان می شود.
حسین اسلامی ساروی درنشست فرهیختگان ومعتمدین شهرساری با آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران ، اظهار داشت: ساری به عنوان مرکز استان از قدمت بیش از سه هزار ساله در تمدن و بناهای تاریخی است .
وی افزود: فرهیختگان و معتمدین این شهر کوله باری از تجربه هستند که می توانند در بهبود و توسعه شهر موثر باشند.
رئیس مرکز ساری شناسی مازندران از ساری به عنوان مرکز تشیع مازندران نام برد و گفت: ابن شهر آشوب ساروی، محمد بن طبری  از جمله بزرگان ساری هستند.
وی  بر لزوم وحدت و همدلی در بین مدیران ساری تاکید کرد و گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات شورای اسلامی شهر ضرورت دارد تا وفاق ، همدلی  و آرامش در بین مسئولان جاری شود.
اسلامی افزود: افرادی که در این نشست دور هم گرد آمدند به دور از هرگونه گرایش سیاسی تلاش می کنند تا توسعه شهر ساری به خوبی ادامه پیدا کند.
وی با بیان اینکه اتحاد و همدلی تنها عامل شتاب در توسعه شهری است، گفت: همدلی سبب تسهیل امور و خدمات رسانی مطلوب یرای شهروندان می شود.
اسلامی عملکرد مدیریت شهری را در جهت پیشبرد و ارائه خدمات مطلوب خوب ارزیابی کرد و افزود: می طلبد تا تاسی از رهنمود های نماینده ولی فقیه در مازندران از حاشیه پردازی پرهیز کنیم و شهر را به سمت توسعه و تعالی سوق دهیم.
وی عنوان کرد: چنانچه وفاق و همدلی بین مسئولان شهری حاکم باشد و آنها در یکسو و برای هدفی مشخص قدم بردارند هیچگونه آسیبی نمی تواند این وحدت را تهدید کند.
اسلامی با بیان اینکه بحث توسعه ساری را باید جدی بگیریم شناسایی افراد نخبه و فرهیخته را برای توسعه شهر امری ضروری دانست.
رئیس مرکز ساری شناسی مازندران ادامه داد: ما از کسانی که ساری کشان می کنند ، نمیگذریم
مهدی احمدی فولادی در ادامه این نشست افزود: اتحاد و همدلی بین مدیران شهری یکی از اهداف مهم این نشست است .
نخبه فرهنگی مازندران ، افزود: مسائل خطی و سیاسی سبب نشود تا طرفداری از ناحق شود و حق نادیده گرفته شود .
وی عنوان کرد: ضرورت دارد تا راهکارمناسبی برای ایجاد همدلی و وفاق بین مدیران شهری در ساری اندیشیده شود تا شهر در مسیر پیشرفت و توسعه حرکت کند.
جواد عاشقان از دیگر معتمدان شهر ساری با بیان اینکه 37 سال است که ساری مظلوم واقع شده است و بهترین افراد و نیروهای کارآمد به حاشیه رفتند، گفت: دوتن از مدیران شهری ، فرماندار و شهردار ساری قربانی ایجاد نفاق توسط غیر ساروی ها شدند.
وی افزود: این دو مدیر هر دو از فعالان توسعه شهری هستند که لازم است در جهت وحدت بین آنها گام های موثری برداریم.
عاشقان گفت که چنانچه همدلی و هماهنگی بین مسئولان باشد بسیاری از کارها و خدمات در حوزه شهری آسان تر انجام می شود.
ضرورت حضور توامان فرماندار و شهردار در مجامع عمومی
حسین روزبهی نماینده پیشین مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در این نشست به تشکیل نشست 3 تا 5 نفره برای وحدت و همدلی در بین مدیران ساری اشاره کرد و افزود: چنانچه فرماندار و شهردارساری با هم در افتتاحیه ها حضور پیدا کنند این امر سبب می شود تا از میزان حواشی کاسته شود و وحدت افزایش یابد.
حجت الاسلام عباسعلی بهاری در ادامه نشست با بیان اینکه اتحاد و همدلی از خصایص مهم مسلمان است که در قرآن هم به آن تاکید شده است، اظهار داشت: اتحاد و همدلی لازمه توسعه شهری است و هر کجا که اختلاف باشد به طور حتم انگیزه غیر خدایی در آن وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه ساری مرکزی برای پرورش مدیران غیر ساروی شده است، گفت: شناسایی افراد متعهد و کارآمد ساروی باید در اولویت قرار گیرد.
حجت الاسلام بهاری افزود: در برهه ای از زمان بیش از 20 مدیر استانی اهل شهر ساری بودند اما متاسفانه در حال حاضر تعداد مدیران اهل ساری بسیار کم است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز