خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش وجوانان استان مازندران

مازندران مدال آورترین استان کشور

asdasd
کد خبر : ۴۳۹۴۰۳

مدیر کل ورزش وجوانان استان مازندران گفت: مازندران مدال آورترین و طلایی ترین استان کشور در حوزه ورزش قهرمانی است

به گزارش ایلنا از شهرستان محمودآباد ، حبیب حسین زادگان روز یکشنبه در نشست هم اندیشی با روسای هیات های ورزشی شهرستان محمودآبادکه در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، گفت: مازندران در ورزش قهرمانی جز استان های شاخص کشور است و این جای بسی خوشحالی دارد.

وی افزود: تقویت روحیه ورزشکاری و ایجاد تحرک در بین مردم موجب نشاط وسلامت جامعه می شود.

مدیر کل ورزش وجوانان استان مازندران با بیان اینکه مازندران در بیماری های قلبی و عروقی در وضعیت هشداری قرار دارد، گفت : فقر حرکت امروز فقط مختص به میانسالان و سالمندان نیست  ، بلکه به دانش آموزان نیز انتقال پیدا کرده است ودر آینده جامعه را با مشکل روبرو می کند.

حسین زادگان اضافه کرد: تنها راه ایجاد تحرک در جامعه همگانی شدن رشته های ورزش است که باید در اولویت هیات های ورزشی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش در فرهنگ سازی ورزش های همگانی در میان دانش آموزان، می تواند نقش محوری را ایفا نماید.

مدیر کل ورزش وجوانان استان مازندران با بیان اینکه سرانه ورزشی درشهرستان محمودآباد نیاز به افزایش دارد ، گفت: با همکاری و تلاش فرماندار شهرستان محمودآباد و دستگاه های اجرایی شهرستان با تخصیص به موقع بودجه ، پروژه های نیمه تمام به بهره برداری خواهد رسید .

 رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان محمودآباد نیز با بیان اینکه دهیاری های شهرستان سالیانه مبالغ بسیاری صرف ورزش می کنند ، گفت: با وجود تلاش های بسیاری که صورت گرفته ، اما متاسفانه تاکنون برنامه ی منسجمی تدوین و یا اجرایی نشده است.

مسعود یوسفی افزود: طرح جامع ورزش روستایی در حال تدوین است وبه زودی اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه ورزش در دنیا بخشی از اقتصاد محسوب می شود ، گفت: با افزایش سرانه فضای ورزشی ، احداث سالن ها و تجهیز ورزشگاه ها می توان ایجاد درآمد نمود و در راستای کاهش هزینه ها تلاش کرد. 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز