خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان مازندران خبرداد:

کشف 15 میلیارد ریالی کالای قاچاق در مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۲۵۰۶۸

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به انهدام دو باند قاچاق کالا در استان، از کشف 15 میلیارد ریالی کالای قاچاق در مهرماه سال جاری در سطح استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری ، به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار "سید محمود میرفیضی" گفت: در راستای مقابله بی امان با قاچاق کالا و ارز در استان و در جهت تحقق شعار "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" و حمایت از تولیدات داخلی، این فرماندهی با استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات،طرح های مقابله با قاچاق کالا و ارز را در دستور کار قرار داده است.

وی تصریح کرد: طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت کالاهای گمرکی، دخانی، ترانزیتی، فرآورده های شیلاتی و کالاهای تعزیراتی با هدف ناامن ساختن بستر ارتکاب جرم در مهرماه سال جاری در سطح استان به مرحله اجرا درآمد.

سردار میرفیضی، با اشاره به انهدام دو باند تهیه و توزیع کالای قاچاق، گفت: کشف بیش از 11 تن برنج قاچاق، یک تن و 700کیلو گرم شکر،34 هزار و 260 نخ سیگار قاچاق خارجی، چهار دستگاه خودرو و موتور سیکلت قاچاق، چهار هزار قلم انواع لوازم بهداشتی و آرایشی ، سه تن و 350 کیلو گرم کودشیمیایی قاچاق و فرآورده های شیلاتی از جمله کشفیات کالای قاچاق بوده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران ارزش ریالی کشفیات کالای قاچاق در مهرماه سال جاری را بیش از 15 میلیارد و 488 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: 252 فقره پرونده در ارتباط با قاچاق کالا تشکیل و تحویل مرجع قضائی شد و در این ارتباط بیش از 48 متهم به قاچاق کالا شناسایی و دستگیر شدند. 

سردار میرفیضی با اشاره به اجرای بیش از 9 مرحله طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز در سطح استان، از کشف بیش از 150 میلیارد ریال کالای قاچاق در مدت شش ماهه نخست امسال خبر داد.

وی عدم خرید کالای بی کیفیت خارجی قاچاق در بازار و حمایت از تولیدات داخلی را در پیشگیری از قاچاق کالا مهم دانست و تاکید کرد: تحقق شعار " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نیاز به عزم همگانی دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز