خبرگزاری کار ایران

همایش ملی پزشکی هسته ای در محمودآباد آغاز به کار کرد

asdasd
کد خبر : ۴۲۲۹۱۹

پیش از ظهر امروز بیستمین همایش ملی علمی پزشکی هسته ای ایران با حضور پزشکان و متخصصان داخلی و خارجی در مجتمع نفت محمودآباد آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا از محمودآباد ، محسن  ساغری رییس انجمن علمی پزشکی ایران هدف از برگزاری این همایش را تبادل نظر در مسائل علمی و چالش های صنفی و به روز نمودن اطلاعات تخصصی در این حوزه عنوان نمود و اظهار داشت : کشور ما از دهه 70 توانمندی تولید تجهیزات و مواد اولیه پزشکی هسته ای را در داخل کشور داشت و در سال های اخیر این توانمندی ها رشد بهتری کرده است  و با برگزاری این همایش ها زودتر این مهم تحقق می یابد.

وی گفت: این همایش به مدت سه روز و با حضور 800 نفر از پزشکان در 10 رشته پزشکی 170مقاله و پوستر خود را ارائه خواهند داد.

رییس انجمن علمی پزشکی ایران افزود: در این همایش پزشکان رشته های قلب، اطفال، داخلی، ارتوپدی، رادیولوژی، سرطان و سایر رشته های تخصصی با آخرین دستاوردهای پزشکی هسته ای ایران و جهان آشنا خواهند شد.

 ساغری گفت: باید از پسا برجام برای ورود تجهیزات مدرن پزشکی هسته ای به داخل کشور استفاده کنیم و این کار نیاز به کمک مالی دولت به پزشکان این حوزه دارد.

رییس انجمن هسته ای نداشتن تجهیزات را از چالش های این رشته دانسته و عنوان کرد: به روز کردن تجهیزات باعث تشخیص بالاتر شده و عملکرد بهتر نزد فارغ التحصیلان ما در این رشته می شود.

وی خاطرنشان کرد : برجام محدودیت های ورود تجهیزات پزشکی هسته ای را به کشور کاهش داده است و در آینده شاهد پیشرفت این رشته در کشور خواهیم بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز