خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر استان مازندران:

بازنشستگان وضعیت معیشتی مناسبی ندارند

asdasd
کد خبر : ۳۸۳۶۸۱

دبیر اجرایی خانه کارگر استان مازندران گفت: بازنشستگان در شدیدترین وضعیت معیشتی زندگی می کنند که از گذشته به ما تحمیل شد .

به گزارش ایلنا از قائمشهر ؛ دبیر اجرایی خانه کارگر استان مازندران با بیان اینکه در سالهایی که گذشت دستاوردهای مختلفی در حوزه کارگری داشته ایم اظهار کرد: انسجام وحدت،اخوت و صمیمیت در جامعه بازنشستگی از جمله آن است.

نصرالله دریابیگی افزود: بیش از 20 هزار نفر بازنشسته در قائم‌شهر داریم ،که در 30 سال گذشته در کارخانجات این شهرستان کار کرده اند.

وی تصریح کرد: بازنشستگان در شدیدترین وضعیت معیشتی زندگی می کنند که از گذشته به ما تحمیل شد و برای حل کردن بخشی از مشکلات ساختمان 4 طبقه را تقدیم کانون بازنشستگان کردیم.

دبیراجرایی خانه کارگر مازندران با بیان اینکه امروز در شرایطی هسستیم که امید به جامعه بازگشته است گفت: نرخ سود  تسهیلات و سپرده بانکی به کمتر از 12 درصد کاهش یافت و این اتفاق، رونق اقتصادی، کنترل بازار و کنترل تورم را به دنبال خواهد داشت.

دریابیگی ادامه داد: در دولت تدبیر و امید به مسائل اقتصادی توجه شده است و کنترل تورم، رفع مشکلات رکود اقتصادی را ایجاد کرد که افزایش قدرت خرید مردم را رقم زد.

وی با بیان اینکه علی‌رغم تلاش دولت تدبیر و امید، هجمه عجیبی بر این دولت وارد شده است افزود: به عنوان نماینده جامعه کارگری نهایت تقدیر و تشکر خود را از دولت اعلام می دارم و می گویم جامعه کارگری التزام عملی به ولایت دارد و همواره پشتیبان ولایت فقیه است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز