خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران:

تفکر خلاقانه به دانش آموزان آموزش داده شود / فرهنگ اجتماعی هدف نظام تعلیم و تربیت است

asdasd
کد خبر : ۳۶۶۵۵۸

میرشفیعی گفت:معلم باید با اطلاعات زیاد و به روز کنش داشته باشد و واژه بالیدن را رشد دهد نه نالیدن.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر ، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران در مراسم تجلیل و سپاس از معلمان بخش مرکزی بهشهر که در زاغمرز برگزار شد با اشاره به اهمیت و حساسیت شغل معلمی اظهار داشت: فرهنگ اجتماعی هدف نظام تعلیم و تربیت می باشد و این نظام باید نهادی و اجتماعی عمل کند تا خروجی از هویت و شخصیت مناسب با اجتماع برخوردار شود.
 
سید عیسی میرشفیعی با بیان اینکه از مدرسه به عنوان تربیت محله در سند تحول بنیادین یاد شد افزود: زبان و خرده فرهنگ های جامعه می تواند نماد هویت بخشی افراد باشد و همگان باید به خرده فرهنگ های جامعه افتخار کنند چرا که هویت به انسان معنا می بخشد.
 
وی با اشاره به نقش معلم به عنوان مرجع کلاس ادامه داد: تفکر خلاقانه و چاره اندیشی باید به دانش آموزان آموزش داده شود نه صرف راهکار برای مدیریت.
 
معاون آموزش  ابتدایی آموزش و پرورش مازندران با تاکید بر اینکه معلم باید کنشگر باشد تصریح کرد: معلم باید با اطلاعات زیاد و به روز کنش داشته باشد و واژه بالیدن را رشد دهد نه نالیدن.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز