خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساری:

اقتصاد گردشگری از مصادیق عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی است

asdasd
کد خبر : ۳۵۸۳۴۹

فرماندار ساری گفت: توجه به اقتصاد گردشگری، یکی از مصادیق عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش  ایلنا از ساری ، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری، احمد حسین‌ز‌ادگان اظهار کرد: از آغاز به کار ستاد خدمات اجرایی سفر در 27 اسفندماه سال گذشته تا 13 فروردین امسال، 713 هزار و 979 نفرشب اقامت در شهرستان ساری داشتیم.

وی با اشاره به رونق گردشگری روستایی در سال‌های اخیر و استقبال گردشگران از روستاها و ییلاقات شهرستان ساری، افزود: در ایام نوروز، اقلیم‌های مختلفی را در مازندران و مرکز استان، تجربه کردیم که در نهایت منجر به بارش برف هم شد.

فرماندار ساری با بیان اینکه 346 هزار و 428 گردشگر به بازدید از مراکز فرهنگی و بناهای تاریخی رفتند، گفت: بناهای تاریخی و آثار باستانی شهرستان ساری به دلیل اینکه در مسیر تردد گردشگران نیست باید بیشتر معرفی شود تا علاقه‌مندان را به خود جذب کند.

این مسئول با تاکید بر نقش دستگاه‌های نظارتی در ایام نوروز و ایجاد فضای مناسب در کسب و کار، تصریح کرد: 510 بازدید نظارتی در ایام فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان ساری صورت گرفت.

حسین‌زادگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در طلیعه سال نو و نام‌گذاری سال جدید با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، ادامه داد: توجه به اقتصاد گردشگری، یکی از مصادیق عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه برای رونق اقتصاد گردشگری، نیازمند ایجاد، نوسازی و بهسازی امکانات و تجهیزات در این حوزه هستیم، گفت: مازندران همواره از استان‌های برتر در جذب گردشگر است و افزایش زیرساخت‌ها در گردشگری از اقداماتی است که باید در برنامه قرار دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز