خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت صنایع چوب وکاغذ مازندران:

طرح توسعه موتور محرکه برای پیشرفت هر شرکت است

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۱۷۰

طرح توسعه موجب و موتور محرکه ایی میشود برای پیشرفت هر شرکتی ودر چوب وکاغذ مازندران بدلیل داشتن نیروهای ارزشمند، دائما در حال رشد وتوسعه و پیشرفت است.

مدیرعامل شرکت صنایع چوب وکاغذ مازندران گفت: نقش کاغذ هم در فرهنگ و هم در اقتصاد یک کشورنقش بسیاربزرگ و یک نقش بی بدیلی است.

به گزارش ایلنا از ساری دکتر ابوالفضل روغنی گلپایگانی در مراسم بهره برداری مجتمع ورزشی کارگران چوب و کاغذ مازندران بابیان اینکه امروزه مصرف کاغذ در دنیا بعنوان یکی از شاخصه هایی است که استاندارد ها و شاخص های اقتصادی هرکشور را با آن مقایسه میکنند گفت: مصرف سرانه کاغذ درکشورهای امریکا و فنلاند ۳۰۰ کیلوگرم اروپا ۲۰۰ کیلوگرم، متوسط جهانی ۵۵کیلوگرم، ودر کشور ایران ۲۵ کیلوگرم میباشد که نشان دهنده این است که با شاخص های بزرگ جهانی کشور ما فاصله فراوانی دارد.

وی تصریح کرد: چوب و کاغذ مازندران بعنوان قطب بزرگ تولید کننده در منطقه و کشوربعنوان یکی از شرکت هایی است که بخشی ازمسئولیت های اقتصادی را بعهده داشته است و بلطف الهی و همت همکاران توانسته توفیقاتی بدست آورد.

روغنی با اشاره به اینکه این شرکت توانسته در اقتصاد کاغذ کشور ۲۰%نیاز کاغذ کشور راتولید وتامین نماید گفت: امیدداریم با تلاش همه دست اندرکاران این سهم را افزایش بدهیم وبا یک اتحاد بیشتر خدمات رسانی بهتری به ملت ایران انجام بدهیم.

روغنی گلپایگانی افزود: اگر شرکتی میخواهد پویا و زنده باشد ودر مسیری قرار بگیرد که در فعالیت های اقتصادی به روزمره گی نرسد باید در فعالیت طرح های توسعه شرکت داشته باشد وآنرا بعنوان یک اصل تلقی نماید.

این مدیر اقتصادی یادآور شد: طرح توسعه موجب و موتور محرکه ایی میشود برای پیشرفت هر شرکتی ودر چوب وکاغذ مازندران بدلیل داشتن نیروهای ارزشمند، دائما در حال رشد وتوسعه و پیشرفت است.

مدیرعامل شرکت صنایع چوب وکاغذ مازندران افزود: در همین راستا این شرکت با ایجاد طرح occو طرح بی هوازیی و همینطور کارهای فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی که در حال حاضر در شرکت انجام میگیرد در مسیر رشد وتعالی قرار گرفته است.

وی اضافه نمود: یکی ازواحدهایی که احساس کردیم میتواند در حوزه گردشگری و افزایش روحیه نشاط بین همکاران بوجود آورد و موجب روحیه مضاعف بین همکاران باشد و کمک شایانی به این مهم کند ایجاد یک مجتمع فرهنگی ورزشی بود که هم میتوانست بعنوان یک بنگاه اقتصادی از آن استفاده ایی شود و هم روحیه همکاران را افزایش بدهد لذا اقدام به تاسیس چنین مجتمع ایی نمودیم.

مدیرعامل شرکت صنایع چوب وکاغذ مازندران با ارائه گزارش روند ساخت این مجتمع فرهنگی وورزشی گفت: این استخر تقریبا برای ۱۵ نفرایجاد فرصت شغلی نموده است واین مجتمع در استان میتواند زمینه خدمت رسانی فرهنگی را بوجود آورد و تاثیر آنرا درروحیه مردم و کارکنان شرکت در آینده دید.

روغنی گلپایگانی افزود: این مجتمع در زمینی بمساحت تقریبی ۱۰ هزارمترمربع وبا سطح زیربنایی ۲۵۰۰ مترمربع ایجادگردید و برای ۱۰۰ نفرایجاد اشتغال در هرشیفت و با سرمایه گذاری بالغ بر۲۵ میلیارد کمتر از یک سال به بهره برداری رسید.

وی در پایان اظهار کرد: ساخت این مجتمع افتخاربزرگی برای شرکت صنایع چوب وکاغذ واستان است

گفتنی است افتتاح و بهره برداری این مجتمع با حضور دکتر فیروز آبادی قائم مقام وزیرتعاون، کارورفاه اجتماعی، دکتر محمد ربیعی بازرس ویژه وزارت کار، ربیع فلاح استاندار مازندران، سید رمضان شجاعی و محمد دامادی نمایندگان شهرستان ساری و تنی چند از مسئولین استان و شهرستان و کارگران و خانواده های آنان انجام پذیرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز