خبرگزاری کار ایران

بازدید بیش از 14 هزار گردشگر داخلی از باغ شاه عباس صفوی

asdasd
کد خبر : ۳۵۷۴۹۱

مسئول روابط عمومی شهرداری بهشهر از بازدید بیش از 14 هزار گردشگر داخلی و 30 گردشگر خارجی از باغ شاه عباس صفوی خبر داد.

مسئول روابط عمومی شهرداری بهشهر در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: آمار بازدیدکنندگان  طی 7 روز ابتدایی سال 95 به بیش از 14 هزار گردشگر داخلی و 30 گردشگر خارجی در باغ شاه عباس صفوی رسیده است.

فاطمه ذبیح پور گفت: این آمار در روزهای مشابه سال گذشته بیش از 7 هزار گردشگر در باغ شاه عباسی و کاخ چهلستون بوده است ضمنا تعداد گردشگران خارجی در ایام مشابه سال 94 ، 35 نفر بوده اند.

وی افزود: امسال تاکنون از منطقه گردشگری و تاریخی عباس آباد بیش از 11 هزار نفر ، چشمه عمارت بیش از 600 نفر ، غار 7000 ساله هوتو بیش از 1300 نفر بازدید کردند.

ذبیح پور افزود:واحد خدماتی شهرداری در هفته نخست امسال 46 هزار تن نخاله در حریم شمالی و شرقی بهشهر ، بیش از 420 تن زباله و پسماند شهری جمع اوری کرد.

فاطمه ذبیح پور با اشاره به تعطیلی 9 دستگاه ساخت و ساز غیر مجاز و تغییر کاربری غیر اصولی  در حریم شهر افزود:  ماهی فروشانی که در مرکز شهر به صورت غیر اصولی و غیر بهداششتی فعالیت می کردند جمع آوری شدند.

وی ادامه داد: با توجه به اطلاع رسانی گسترده به رانندگان خودروهای حمل زباله مبنی بر عدم تخلیه بار در حریم ورودی و خروجی شهر و جانمایی به منظور تخلیه ضایعات ساختمانی متاسفانه رانندگان توجهی به آن نکردند.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز