خبرگزاری کار ایران

دبیر کمیته امنیت و انتظامی ستاد سفر استان:

کاهش 20 درصد تصادفات جاده ای نسبت به مدت مشابه در سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۵۱۹

541 گشت خودرویی، 239 گشت موتوری، 658 گشت پیاده، 33 گشت تلفیقی با ادارات و دستگاهها و همچنین یک فروند هلی کوپتر برای حفظ امنیت مسافران و گردشگران در استان مستقر شده است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ پاسدارسید تقی میر حسینی درجمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر استان در ساری ،  از استقرار 5 هزار و 219 نفر از نیروی انتظامی در شهرهای و جاده های استان خبر داد و اظهار داشت: برقراری نظم و امنیت برای گردشگران نوروزی اولویت اصلی این نهاد محسوب می شود.
 
وی افزود: 541 گشت خودرویی، 239 گشت موتوری، 658 گشت پیاده، 33 گشت تلفیقی با ادارات و دستگاهها  و همچنین یک فروند هلی کوپتر برای حفظ امنیت مسافران و گردشگران  در استان مستقر شده است.
 
دبیر کمیته امنیت و انتظامی ستاد سفر استان ، افزود: امسال 893 نفر پلیس افتخاری  و 562 گشت نگهبان محله برای ایجاد نظم و برقراری امنیت در استان مستقر شدند.
 
میر حسینی از استقرار 22 قرارگاه اصلی و 126 قرارگاه فرعی نیروی انتظامی در استان خبر داد و عنوان کرد: با تلاش تمام دستگاههای مربوطه امنیت مسافران نوروزی در استان را به خوبی تامین کرده است.
 
وی از کاهش 20 درصد تصادفات جاده ای نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد و افزود: انتظار می رود تا مسافران و مردم استان در راستای برقراری نظم و امنیت  با نیروی انتظامی تعامل بیشتری داشته باشند.
 
میر حسینی  شعار امسال نیروی انتظامی را " پلیس و مردم، نظم و قانونمداری و نشاط بهاری" عنوان کرد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز