خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران:

مازندران رتبه دوم در ثبت نام نانو دارد

asdasd
کد خبر : ۳۴۴۱۰۶

مازندران با 1773 نفر پس از کردستان رتبه ی دوم را در ثبت نام نانو دارد این در حالی است که کردستان با 1793 نفر رتبه ی نخست را کسب کرد.

به گزارش خبرنگارایلنا از بهشهر ، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان در حاشیه ی افتتاحیه سومین آزمایشگاه نانو مازندران  اظهار کرد: نخستین آزمایشگاه نانو در نور ، بابلسر در سال 93 ، سومین آن در شهرستان بهشهر افتتاح و چهارمین آزمایشگاه نانو در هفته آینده افتتاح خواهد شد.
 
اسفندیار نظری با بیان اینکه در سال 95 ، افتتاح آزمایشگاه را برای رامسر ، تنکابن ، بابل و قائمشهر مدنظر قرار دادیم اضافه کرد: آموزش و پرورش باید از دانش محض به سمت کاربردی شدن حرکت کند.
 
وی با اشاره به برگزاری 50 سمینار علمی در زمینه ی فناوری نانو ادامه داد : در سال گذشته رتبه ی سوم کشوری را در ششمین دوره المپیاد نانو کسب کردیم و دانش آموز بابلسری به صورت انفرادی رتبه ی دوم کشور را از آن خود کرد.
 
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گفت: مازندران با 1773 نفر پس از کردستان رتبه ی دوم را در ثبت نام    نانو دارد این در حالی است که کردستان با 1793 نفر رتبه ی نخست را کسب کرد.
 
نظری  خاطر نشان کرد: برای 6 سال آینده با 61 میلیون جمعیت فعال  به 29 میلیون فرصت شغلی نیاز داریم.
 
وی نادرست بودن هدایت تحصیلی و توسعه ی متوازن را یکی از اشکالات اساسی در آموزش و پرورش دانست و تصریح کرد: بایستی دانش آموزان را متفکر ، خلاق و نقاد پرورش داد به شرط توجه دولتمردان به آموزش و پرورش.
 
معاون  آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران با اشاره به رتبه ی 7 تولید علم در کشور گفت: پایلوت بیوتکنولوژی در کشور برای اولین بار در مازندران (شهرستان آمل ) بود که تلاش خواهیم کرد تا در کنار نانوتکنولوژی ، بیوتکنولوژی را در مازندران توسعه دهیم.
 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز