خبرگزاری کار ایران

دبیر حزب اسلامی کار مازندران در گفتگو با ایلنا:

نگاهها نباید بابرخورد حذفی باشد

asdasd
کد خبر : ۳۳۰۹۸۸

دبیر حزب اسلامی کار مازندران گفتاصلاح‌طلبان علاوه بر وحدت و یکپارچگی درونی باید چهره‌هایی را معرفی کنند که با همین شرایط موجود بتوانند در انتخابات به موفقیت برسند.

دبیر حزب اسلامی کار مازندران در گفتگو با خبرنگار ایلنا در ساری، با بیان اینکه اگر گروه‌های اصلاح‌طلب یکپارچگی خود را حفظ کنند، مجلس آینده مجلسی هماهنگ با دولت خواهد بود . گفت:در انتخابات اگر گروه‌هایی که در طیف اصلاح‌طلبان می‌گنجند مثل سال ۹۲ وحدت و یکپارچگی خود را حفظ کنند می‌توانند موفقیت خود را در تعیین مجلسی همراه دولت جهت تحقق وعده‌های دولت رقم بزنند.

 سعید میرزایی افزود: اصلاح‌طلبان علاوه بر وحدت و یکپارچگی درونی باید چهره‌هایی را معرفی کنند که با همین شرایط موجود بتوانند در انتخابات به موفقیت برسند.

 وی با ابراز تاسف از اینکه امروز بعضی از نمایندگان مجلس به رئیس‌جمهوری و وزیر توهین می‌کنند خاطرنشان کرد:چهره اصلاح‌طلبی باید چهره جاذبه‌داری باشدو اصلاح‌طلب باید به دنبال منافع شخصی نباشد بلکه باید مردم‌دار و مدافع منافع عمومی باشد.

این فعال سیاسی افزود: نگاهها نباید بابرخورد حذفی باشد، واصلاح‌طلب‌ها نباید چهره انتقام‌جویی به خود بگیرند، چهره اصلاح‌طلب فقط سیاسی و شعاردهی نیست. بخشی هم به مسایل اخلاقی و فرهنگی و برخوردی برمی‌گردد.

میرزایی درباره سازوکار اصلاح‌طلبان برای انتخابات اظهار کرد: تشکل‌های اصلاح‌طلب برنامه‌ریزی خوب و هماهنگی را در قالب‌های مختلف برای انتخابات شروع کرده‌اند.

دبیر حزب اسلامی کار مازندران گفت: اگرچه توسط بخش‌های مختلف بحث انتخابات پیگیری و مدیریت می‌شود اما همه روی این موضوع پافشاری می‌کنند که سمت و سوی فعالیت‌ها به شکلی باشد که در پایان یک لیست واحد به عنوان همه اعضا و تشکل‌های اصلاح‌طلب اعلام شود.

 وی افزود: تجربه‌ای که ما در انتخابات ریاست جمهوری داشتیم و نهایتا اصلاح‌طلبان توانستند اجماع کنند، ما بر خلاف مجموعه اصولگرایان که با تعدد کاندیدا در انتخابات ریاست جمهوری حضور پیدا کردند ما از یک نامزد حمایت کردیم و همین تجربه را می‌خواهیم درانتخابات مجلس نیز عملی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز