خبرگزاری کار ایران

حمایت ندای ایرانیان از حزب اتحاد ملت ایران

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۲۱۵

قطعا هر حزب واقعی که با امضای وزارت کشور دولت روحانی شکل بگیرد، برگ زرینی خواهد بود در پرونده دولت یازدهم. حال باید منتظر ماند و دید که دولت اعتدال از این رهگذر چند افتخار نصیب خود خواهد کرد.

حزب ندای ایرانیان با انتشار یادداشتی در پایگاه اطلاع‌رسانی این حزب، به حمایت از حزب اتحاد ملت ایران پرداخت.

به گزارش ایلنا، متن این یادداشت به شرح زیر است:

شکست اصولگرایان هر چیزی که برایشان نداشت اما این ارمغان را برایشان آورد که یاد بگیرند در سیاست، تک‌روی و اختلاف داخلی چیزی جز شکست حاصل نخواهد داد. شاید از همین رو هم باشد که برخی از گروه‌ها و رسانه‌های خاص این جریان سعی می‌کنند همین فضا را به انحاء مختلف در بین اصلاح‌طلبان ایجاد کنند.

اما نکته اینجاست که جریان اصلاحات پیش از اصولگرایان و در یک دوره انتخابات ریاست جمهوری و یک دوره انتخابات شوراها این مساله را تجربه کرده است و به نوعی چنین تجربه‌ای را از سر گذرانده و اکنون هم آن را چراغ راه آینده‌اش کرده است. بگذریم از اینکه این تلاش برخی جناح‌های تندرو اصولگرا برای اختلاف‌افکنی میان اصلاح‌طلبان کنشی سلبی برای تضعیف رقیب محسوب شده و نمره مثبتی به لحاظ اخلاقی نمی‌گیرد.

انتشار زودهنگام اخبار احزاب در شرف تاسیس اصلاح‌طلب توسط برخی رسانه‌های خاص را می‌توان از این دست اقدامات ارزیابی کرد. نحوه انتشار اخبار این احزاب در رسانه‌های خاص اصولگرا به گونه‌ای است که گویی این احزاب خودشان رسانه‌های اصولگرا را مقدم بر دیگر رسانه‌ها می‌دانند. البته گاهی اوقات هم منابع خاص این رسانه‌ها اشتباه هم می‌کنند که برای مثال می‌توان به انتشار زودهنگام خبر سفر دکتر صادق خرازی به مشهد اشاره کرد. این تکنیک در مقطعی برای موسسین حزب ندای ایرانیان نیز رخ داد و البته شاید برای برخی از ناظرین سیاسی اصلاح‌طلب هم کارگر افتاد اما با تکرار این تجربه برای موسسین احزاب دیگر اصلاح‌طلب مانند حزب اتحاد ایران اسلامی، مشخصا اصلاح‌طلبان باید به سادگی از این فریب رسانه‌ای عبور کنند و دچار اشتباه نشوند.

بدیهی است که با گذشت دوران سیاه تحزب در ایران طی ۸ سال دولت گذشته، اکنون شاید خوشحال‌کننده ترین اتفاق می‌تواند فعالیت مجدد احزاب مهم اصلاح‌طلب و ایجاد امکان تاسیس احزاب جدید باشد.

قطعا مجوز هر حزب واقعی که با امضای وزارت کشور دولت روحانی صادر شود، برگ زرینی خواهد بود در پرونده دولت یازدهم. حال باید منتظر ماند و دید که دولت اعتدال از این رهگذر چند افتخار نصیب خود خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز