خبرگزاری کار ایران

مدیر کل دفتر آموزش و پژوهش استانداری مازندران تاکید کرد:

ضرورت آموزش برای ترویج فرهنگ عمومی سهام عدالت در مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۴۲۲

همان گونه که در دستورالعمل اجرایی صادره و ابلاغی مدیر عامل اتحادیه شرکتهای تعاونی سهام عدالت مازندران در این زمینه تاکید شده است، تهیه این بسته های آموزشی از سوی شهروندان مشمول سهام عدالت در استان داوطلبانه و اختیاری است.

لطف الله آجدانی مدیر کل آموزش و پژوهش استانداری مازندران با تاکید برضرورت و اهمیت نقش آموزش درافزایش آگاهی های عمومی شهروندان، حمایت کامل استانداری را از آموزش برای ترویج فرهنگ سهامداری در میان شهروندان مازندرانی اعلام کرد.

مدیر کل آموزش و پژوهش استانداری مازندران در گفتگویی با ایلنا، با اشاره به سیاست کلی نظام و دولت در رویکرد برای کاهش تصدی گری دولتی و افزایش مشارکت بخش خصوصی و برون سپاری، بر ضرورت افزایش نظارتی برای سلامت فعالیت های اقتصادی و جلوگیری از رانت خواری، تاکید کرد.

آجدانی اقدام اتحادیه شرکتهای تعاونی سهام عدالت مازندران با همکاری موسسه ی آموزشی اطلس دانش برای آموزش فرهنگ سهامداری در استان را گامی ارزشمند برای افزایش آگاهی های شهروندان مازندرانی و منطبق با وظایف و اختیارات قانونی آن اتحادیه دانست و با اشاره به اقدام آن اتحادیه برای ثبت نام و عرضه ی بسته های آموزشی سهام عدالت در میان شهروندان داوطلب، تصریح کرد: همان گونه که در دستورالعمل اجرایی صادره و ابلاغی مدیر عامل اتحادیه شرکتهای تعاونی سهام عدالت مازندران در این زمینه تاکید شده است، تهیه این بسته های آموزشی از سوی شهروندان مشمول سهام عدالت در استان داوطلبانه و اختیاری است.

وی افزود: تردیدی نیست برخورداری شهروندان ازآموزش های مورد نیاز در زمینه فرهنگ سهام، از نقش مهمی در حفظ و گسترش حقوق و منافع شهروندان برخوردار بوده و لذا اداره کل آموزش و پژوهش استانداری مازندران از هرگونه اقدامات آموزشی در چارچوب قانونی برای ترویج فرهنگ سهام و افزایش آگاهی های عمومی حمایت می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز