خبرگزاری کار ایران

در سه ماه اول سال جاری صورت گرفت؛

جابجایی بیش از ۲۹۳ هزار مسافر توسط راه آهن شمال

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۷۵۱

بیشترین استقبال مردم در استفاده از قطار های مسافری راه آهن شمال متعلق به قطار ساری مشهد است.

مدیر کل راه آهن شمال گفت: راه آهن شمال در سه ماهه اول امسال بیش از ۲۹۳ هزار نفر مسافر را به مقاصد مختلف جابجا کرد.

به گزارش ایلنا از ساری؛ یوسف گران پاشا افزود: این تعداد نفر جابجایی نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۵ / ۳% درصد رشد داشته است. در همین مدت همچنین بیش از ۳۳ هزار نفراز سرویس دهی و خدمات قطار زیارتی ساری مشهد بهره‌مند شدند.

وی اعلام کرد: در حال حاضر راه آهن شمال روزانه هفت رام قطار مسافری برای جابجایی مسافرین در چرخه سیر دارد که این قطار‌ها با توجه به مسیر حرکت شامل: گرگان – تهران ۱ و ۲، ساری – تهران، ساری – مشهد، فیروزکوه – تهران و ریل باس‌های ۱ و ۲ گرگان – پل سفید است.

مدیر کل راه آهن شمال بیشترین استقبال مردم در استفاده از قطار‌های مسافری راه آهن شمال را متعلق به قطار ساری مشهد برشمرد وگفت: هم اکنون حدود۹۰ درصد از ظرفیت قطار مسافری ساری – مشهد قبل از حرکت قطار پر می‌شود.

وی بیان داشت: این میزان نفر مسافر جابجا شده در سه ماهه اول سال، نسبت به مدت مشابه سال گذشته، قریب به ده هزار نفر افزایش را نشان می‌دهد که بیانگر ۵/۳% رشد دراین زمینه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز