خبرگزاری کار ایران

رییس شورای اسلامی قائم شهر:

انتخاب معاونین شهردار باید با نظر شورا انجام شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۰۵۰

دغدغه شورا این است که ملکی را برای این سازمان در نظطر بگیریم تا بعد از نقل مکان ساختمان فعلی به فضای مصلی قائم شهر اضافه شود.

رییس شورای اسلامی قائم شهر گفت: شهردار در انجام فعالیت مختار است اما چند مورد حق تنفیذ وجود دارد که بر عهده اعضای شوراست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر " حامد ابراهیمی " در جلسه علنی شورای اسلامی با بیان اینکه در بعضی موارد حق تنفیذ از اختیارات شوراست افزود: حق امضاء یکی از این موارد است که شهردار باید به آن توجه کند.

وی ادامه داد: چندین بار به شهردار گفته شد که انتخاب معاونین باید با مشورت اعضای شورا انجام شود.

رییس شورای اسلامی قائمشهر به نقل مکان ساختمان تبلیغات اسلامی شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: دغدغه شورا این است که ملکی را برای این سازمان در نظطر بگیریم تا بعد از نقل مکان ساختمان فعلی به فضای مصلی قائم شهر اضافه شود.

ابراهیمی با بیان اینکه مدتی است که نگین شمال پیش فروش را آغاز کرده است اظهار داشت: شهردار باید پیگیر مساله باشد تا مشخص شود پول دریافتی از این پیش فروش به کدام حساب واریز شده است.

نصر الله دریابیگی در ادامه این جلسه گفت: شهردار قائم شهر پتانسیل انجام کارها را دارد اما برای پیشبرد بهتر و سریعتر تصمیم گرفت بخشی از مسئولیت را بر عهده معاونین خود بگذارد.

عضو شورا ادامه داد: تنفیذ اختیار شورا برای بهبود و تقویت کارهاست و از نظر قانون دست شهردار برای انجام کارها باز است.

وی با بیان اینکه همه مسائل باید با رییس شورا هماهنگ شود افزود: هیچ کس با مشورت کردن ضرر نمی کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز