خبرگزاری کار ایران

آمادگی شهرستان میاندرود در مازندران برای ثبت نام فاز دوم هدفمندی یارانه ها

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۱۰۲

افرادی که توانایی مالی خوبی دارند می توانند از طریق انصراف از دریافت یارانه ها، کمک فراوانی به نیازمندان، تولید کنندگان، همچنین افزایش اشتغالزایی وبحثبهداشت و درمان داشته باشند.

جلسه هماهنگی ثبت نام در طرح هدفمندی یارانه ها با حضور بخشداران مرکزی و گهرباران، مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط و مدیران دفاتر پیشخوان دولت شهرستان میاندورود در محل فرمانداری تشکیل شد.

به گزارش ایلنا از ساری، ارسطو قادری فرماندار شهرستان میاندرود با اشاره به حضورش در همایش استانداران و فرمانداران سراسر کشور گفت: انصراف افرادی که نیازمند نیستند و یارانه سهم ناچیزی از هزینه‌ زندگی آنهاست می تواند کمک بزرگی به نظام و رشد اقتصادی کشور کند.

وی بابیان اینکه هدف اصلی اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها متوجه اقشار آسیب پذیر جامعه است، تصریح کرد: افرادی که توانایی مالی خوبی دارند می توانند از طریق انصراف از دریافت یارانه ها، کمک فراوانی به نیازمندان، تولید کنندگان، همچنین افزایش اشتغالزایی وبحثبهداشت و درمان داشته باشند.

در این جلسه فرماندار میاندورود خواستار آمادگی کامل ادارات کمیته امداد حضرت امام(ره)، بهزیستی، مخابرات، برق، پست، ثبت احوال و همچنین دفاتر پیش خوان دولت در شهرستان میاندورود شد و تاکید کرد: بایستی در زمان ثبت نام، تکریم ارباب رجوع مد نظر قرار گیرد.

گفتنی است ثبت نام فازدوم هدفمندی یارانه ها از روز بیستم لغایت بیست و نهم فروردین ماه به ترتیب با توجه به ارقام صفر تا ۹ آخر(سمت راست) کارت ملی سرپرست خانوار در تمامی نقاطی که امکان دسترسی به اینترنت وجود دارد صورت می پذیرد و روزهای ۳۰ و ۳۱ همین ماه برای افرادی که موفق به ثبت نام نشده اند، پیش بینی شده است.

افرادی که دسترسی به اینترنت ندارند می توانند با مراجعه به اداره پست و یا دفاتر پیش خوان دولت وهمچنین افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی با مراجعه به ادارات مربوطه در این طرح ثبت نام نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز