خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی مازندران خبرداد:

اجرای طرح ویژه ترافیکی و انتظامی از ۲۰ فروردین ماه در بابل

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۰۹۸

اجرای طرح های انتظامی و ترافیکی و پاکسازی معابر عمومی و برخورد با سد معبر از " میدان امام تا میدان جانبازان " در محور " ساری به قائم شهر "، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سه منطقه مهم استان را از مهمترین برنامه های پلیبس در سال گذشته است.

فرمانده انتظامی مازندران شب گذشته در حاشیه بازدید از قرارگاه نوروزی شهرستان بابل، از اجرای طرح ویژه ترافیکی و انتظامی در این شهرستان از ۲۰ فروردین ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار " مسعود جعفری نسب " شب گذشته با حضور در قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی بابل، در نشستی با مسئولان و کارکنان انتظامی این شهرستان، بر ضرورت برقراری نظم و امنیت در ایام نوروز برای شهروندان و مسافران نوروزی تاکید کرد.

وی با اشاره با بیان اینکه نوروز بهترین فرصت برای انجام اقدامات فرهنگی و اجتماعی در راستای کاهش‌ هزینه‌های انتظامی است، تصریح کرد: آموزش همگانی، اطلاع رسانی و آگاهسازی عمومی با استفاده از همه ظرفیت ها و تعامل با رسانه های گروهی و تبلیغات محیطی نقش بسزائی در کاهش و پیشگیری از وقوع جرم دارد.

سردار جعفری نسب به راه اندازی قرارگاه نوروزی پلیس در استان و ۱۹ شهرستان استان خبر داد و افزود: رصد اقدامات و فعالیت های پلیس، پشتیبانی عملیاتی رده های عمل کننده در طرح، اطلاع رسانی به مسافران نوروزی و تعامل و همکاری با سایر سازمان های امدادی و خدماتی از ماموریت های مهم قرارگاه های نوروزی پلیس است.

فرمانده انتظامی استان مازندران بر رعایت حقوق شهروندی و رفتار مناسب با مسافران نوروزی و شهروندان در ایام عید تاکید کرد و افزود: رفتار خوب و مناسب پلیس با مردم در جلب رضایتمندی شهروندان از اقدامات و عملکرد پلیبس نقش تعیین کننده ای دارد.

سردار جعفری نسب با اشاره به شعار نوروزی پلیس " امنیت، سلامت‌، ‌ نشاط، ‌ ره آورد نظم و قانون " ‌ ادامه داد: وابستگی سه مقوله امنیت، ‌ سلامت و نشاط به یکدیگر با رعایت نظم و قانون رشد و ارتقاء می یابد.

فرمانده انتظامی استان مازندران به اجرای طرح های ویژه انتظامی و ترافیکی در سطح استان اشاره کرد و افزود: برقراری نظم و امنیت ومقابله با ناهنجاری های اجتماعی و ترافیکی موجب جلب رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس می شود.

وی با اشاره به اجرای طرح های انتظامی و ترافیکی و پاکسازی معابر عمومی و برخورد با سد معبر از " میدان امام تا میدان جانبازان " در محور " ساری به قائم شهر "، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سه منطقه مهم استان را از مهمترین برنامه های پلیبس در سال گذشته برشمرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه شهرستان بابل از شهرستان های مهم استان است، از اجرای طرح ویژه ترافیکی و انتظامی در راستای برقراری نظم و امنیت در این شهرستان از بیستم فروردین ماه سال جاری خبر داد.

سردار جعفری نسب بر تعامل نزدیک همه سازمان ها و دستگاه های اجرایی و همکاری مردم با پلیس در این طرح تاکید کرد و افزود: باید از تمام ظرفیت های در این طرح استفاده کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز