خبرگزاری کار ایران

۲۲ پروژه ورزشی مازندران در دهه فجر افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۵۴۵

مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس کمیته ورزش و جوانان مازندران از افتتاح ۲۲ پروژه ورزشی دولتی در دهه فجر خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی رجبی صبح چهارشنبه در نشست خبری ستاد چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به اجرای ۲ هزار برنامه ویژه دهه فجر در مازندران اشاره کرد و گفت: ۲۲ پروژه ورزشی دولتی در دهه فجر افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۵ پروژه نیمه تمام اداره کل ورزش و جوانان استان تاپایان سال‌جاری نیز به بهره‌برداری می‌رسد، افزود:  ۲۵۰ نفر از ورزشکاران و‌نام‌اوران آسیایی و پارا آسیایی در ۱۸ بهمن بعد از نماز مغرب و عشا در دفتر نماینده ولی فقیه تجلیل می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه در این ایام خانه‌های ورزش ۲۶ روستا به تجهیزات ورزشی مجهز می‌شوند، گفت: مسابقات ورزشی در ۶ رشته در ۳۶ محله حاشیه‌نشین برگزار می‌شود.

رجبی با بیان اینکه مسابقات ورزشی گل کوچک نیز محلات حاشیه‌نشین نیز در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: همچنین گردهمایی و جشن ورزشکاران عصر ۱۸ بهمن‌ماه در شهرستان بهشهر برگزار می‌شود.

وی به برگزاری رویداد همنا« هم افزایی مشارکت نهادمند اجتماعی جوانان» با حضور سمت‌ها در شهرستان آمل اشاره و از اجرای فاز نخست طرح ورزش- مردم در ایام دهه فجر خبر داد و افزود: رژه موتورسواران و پاراگلایدرها را در حاشیه عطرافشانی گلزار شهدای ساری را خواهیم داشت.

رجبی با بیان اینکه ۴۰ سالن برای بانوان در بخش ورزش صبحگاهی و عصرگاهی آزادسازی می‌شود، ادامه داد: جمعه بازار ورزش را نیز در قالب طرح ورزش مردم در دستور کار قرار دارد.

رئیس کمیته ورزش و جوانان مازندران از برگزاری نشست نخبگان ورزش و جوانان خبر داد و افزود: جشن وصال نیز با حضور دکتر انوشه ساعت ۱۴ امروز ۱۱بهمن در سالن هلال احمر ساری برگزار می شود.

وی به برگزاری نشست‌های مشاوره ازدواج آسان در سراسر استان اشاره کرد و گفت: المپیاد ورزشی جامعه کارگری در بابل برگزار می شود.

رجبی با بیان اینکه مسابقات ورزشی پایگاه‌های مقاومت با نام شهید روح الله عجمیان در ۲۱رشته برگزار شد از برگزاری فینال این مسابقات در ساری و فریدونکنار خبر داد.

وی از برگزاری مسابقه والیبال کارکنان دولت، همایش مشترک بانوان هیات های ورزش‌های رزمی، دوچرخه سواری و پیاده روی همگانی، برگزاری فوتسال چهارجانبه با حضور پیشکسوتان ورزشی خبر داد و گفت: قبل از انقلاب ۲۲سالن ورزشی داشتیم که اکنون ۵۷۳ سالن ورزشی در استان فعال است.

وی با بیان اینکه یک چهارم مدال های المپیک به ورزشکاران مازندران اختصاص دارد، گفت: در مسابقات آسیایی، مازندران با ۱۸ مدال در رتبه اول کشور قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد:  ۱۳۳ تیم ورزشی در لیگ‌های مختلف فعالیت دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز