خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های فرهنگی ورزش و جوانان آذربایجانشرقی در روز ۱۳ آبان اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۱۷۶

در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و یاران با وفایش در تمامی شهرستانها ی استان برنامه‌های فرهنگی با حضور پرشور جوانان و جامعه ورزشی برگزار خواهد شد.

معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی برنامه‌های فرهنگی این اداره کل را در روز ۱۳ آبان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا اکبر فرج الهی در نشست در جمع اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار و ترویج فرهنگ استکبارستیزی است.

وی افزود: از آنجا که اساس و پایه انقلاب اسلامی و قیام تاریخی ملت ایران علیه طاغوت زمان، اسلام و ادامه نهضت حسینی بود، تقارن این روز مهم در تاریخ انقلاب با عاشورای حسینی از اهمیت بسیار وسیعی برخوردار است.

فرج الهی با تاکید بر اینکه آیین‌های مربوط به یوم الله ۱۳ آبان در جامعه ورزشی متاثی از عاشورای حسینی خواهد بود، یادآوری کرد: در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و یاران باوفایش در تمامی شهرستانهای استان برنامه‌های فرهنگی با حضور پرشور جوانان و جامعه ورزشی برگزار خواهد شد.

وی افزود: مراسم‌های باشگوه عزاداری در تمامی سالن‌های ورزشی سطح استان خصوصا شهرستان شبستر برگزار و در تبریز نیز طبق روال همه ساله مراسم عزاداری و سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ویژه جامعه ورزشی استان در شب هفتم ماه محرم برگزار می‌شود.

معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اشاره به دهم آبان ماه سالروز شهادت اولین شهید محراب آیت الله قاضی طباطبایی، گفت: جوانان و جامعه ورزشی، قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی تبریز در آیین بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد شهادت این عالم ربانی و مجاهد نستوه دوران انقلاب و آیین یادبود آیت الله مهدوی کنی که روز پنج شنبه هشتم آبان ماه جاری از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در مسجد مقبره برگزار می‌شود شرکت خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز