خبرگزاری کار ایران

جبران ناترازی برق مازندران با مشارکت بخش خصوصی

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۱۵۱

استاندار مازندران گفت: برای جبران ناترازی برق، ۴۸ طرح فاینانس با مشارکت بخش خصوصی در استان اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا، سید محمود حسینی‌پور در نشست ستاد عالی رشد اقتصادی استان به ناترازی انرژی در دو بخش برق و گاز اشاره کرد و گفت: برای جبران ناترازی برق، ۴۸ طرح فاینانس با مشارکت بخش خصوصی در استان اجرا می‌شود.

وی افزود: در حوزه برق و گاز رشد قابل توجهی در استان وجود داشته است به طوری که فراتر از پیش‌بینی بوده است.

استاندار مازندران گفت: افزایش سرمایه‌گذاری و رشد بهره‌وری دو عامل و شاخصه اصلی رسیدن به این موفقیت بوده است و مقرر شد بخش خصوصی در تولید برق به کمک صنعت استان بیایید.

فرج اله فتح اله پور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران نیز گفت: در برنامه رشد اقتصادی استان ١٢٧ هزار میلیارد تومان منابع سرمایه‌گذاری و رشد اقتصادی ٨ درصد در سال ١٤٠٢ پیش‌بنیی شده است و همچنین طرح‌های سفر ریاست جمهوری با رشد بیش از ٧٠ درصد پیشرفت کار را دارد.

موسوی تاکامی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان گفت: تا افق سال ١٤٠٩ با یک و نیم میلیارد یورو سرمایه‌گذاری شبکه برق به سطح مطمئن و ایمن برای مشترکان ایجاد شود.

قاسمعلی مایلی مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: این شرکت به نسبت جذب اشتراک با ساختار و هدف‌گذاری مناسب با رشد همراه بوده و ٤٠٠ کیلومتر شبکه ایجاد شد و تا پایان سال ٥٠٠ کیلومتر شبکه نیز اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز