خبرگزاری کار ایران

اخطار استاندار به دستگاه‌های خدمات رسان؛

اجازه مسدود کردن حساب‌های بخش خصوصی به دلیل بدهی را بدون هماهنگی ندارید

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۱۱۴

استاندار فارس در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خطاب به دستگاه‌های خدمات رسان بویژه آب، برق و گاز گفت: به هیچ وجه و بدون هماهنگی قبلی با کارگروه تسهیل، اجازه مسدود کردن حساب های بخش خصوصی به دلیل بدهی را ندارید.

به گزارش  ایلنا، پانصد و شصت و دومین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید عصر امروز به ریاست استاندار فارس در سالن شهید قاضی استانداری برگزار و مشکلات ۲۳ بنگاه اقتصادی و تولیدی فارس بررسی و تصمیمات لازم برای حل مشکلات آنان اتخاذ شد.

محمدهادی ایمانیه  در جریان این جلسه با اشاره بر اینکه، برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و تسهیل در امور ایشان مکلف به همکاری و هم افزایی هستیم، اظهار داشت: وحدت کلمه در دستگاه های دولتی یکی از ارکان اصلی رفع مشکلات و تسهیل در امور تولیدکنندگان و بنگاه های اقتصادی است؛ لذا تصمیم واحد در کمیته های کارشناسی اتخاذ شود سپس راه‌های حل مشکلات پیش روی تولیدکنندگان در این جلسه پیشنهاد شود.

ایمانیه از رویکرد دولت برای حل مشکلات بنگاه های تولیدی و رفع موانع و مشکلات ایشان سخن گفت و افزود: بخش دولتی تلاش می کنید راه را برای سرمایه گذاران باز کند اما بخش خصوصی هم باید با تمام قوا به میدان بیاید.

 وی، خطاب به دستگاه های دولتی و خدمات رسان بویژه دستگاه هایی همچون آب، برق و گاز اخطار داد که بدون هماهنگی قبلی با کارگروه تسهیل اجازه مسدود کردن حساب های بخش خصوصی را به دلیل بدهی ندارند؛ البته در کارگروه نیز منطقی و منصفانه تصمیم گیری خواهد شد.

استاندار فارس بر ضرورت بررسی و رصد میزان تحقق مصوبات این کارگروه تاکید کرد و افزود: معتقدم باید مصوبات تا حصول کامل نتیجه پیگیری شود، در صورتی که مصوبه ای وجود داشته که عملیاتی شدن آن در شرایط فعلی غیر ممکن است می بایست آن را در جلسه کارگروه مجددا مطرح و اصلاح کرد.

 اجرای مصوبات  کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید الزامی است

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس دراین جلسه گفت: با کار کارشناسی در خصوص رفع موانع تعداد۴ بنگاه اقتصادی در کارگروه تسهیل استان و بررسی موضوعات ۱۹ بنگاه اقتصادی مصوب کارگروه تخصصی ذیل کارگروه استان در خصوص مواردی ازجمله درخواست جهادکشاورزی جهت تصویب امکان اخذ تعهد از سرمایه گذار جهت تسهیل در صدور مجوزهای لازم ، همچنین تولید انواع دستمال کاغذی، آب معدنی، انواع تجهیزات مخابراتی و ... در راستای موضوعات تعیین تکلیف‌بدهی، تقسیط بدهی ،درخواست تسهیلات و... بررسی و با همکاری سایر اعضاء کارگروه تسهیل و حضور سرمایه‌گذار برای رفع این موانع مصوباتی تدوین شد.

حمیدرضا ایزدی با تاکید برتاثیر مثبت کارگروه تسهیل بر تحقق اهداف اقتصادی و رشد تولید در استان فارس گفت:مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، قانون و لازم الاجراست‌، لذا اجرای مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با جدیت انجام می‌شود، گزارش آن ارائه و از طریق رسانه‌ها به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز