خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات مازندران:

۹ کانال تلویزیونی ویژه انتخابات مازندران راه‌اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۹۳۸

عزیز زاده گرجی از راه‌اندازی ۹ کانال انتخاباتی ویژه استان مازندران در هفته آتی خبر داد.

به گزارش ایلنا، قاسم‌ عزیززاده گرجی بعدازظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی و راه‌اندازی ۹ شبکه تلویزیونی از راه‌اندازی ۹ شبکه تلویزیونی انتخابات استان خبر داد و افزود: این کانال‌ها ویژه انتخابات در ۸ بهمن در مازندران راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: با این اقدام به دنبال ایجاد فرصتی برابر برای تمامی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در عرصه تبلیغات انتخاباتی هستیم.

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: این کانال‌ها در کنار شبکه اصلی وظیفه تبیین انتخابات و فراهم کردن فرصت برابر برای نامزدها را برعهده دارند تا از طریق رسانه ملی دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود را برای مردم حوزه انتخابیه بیان کنند.

وی افزود: این کانال‌ها تا زمان قانونی تبلیغات نامزدها به موضوعات کلی مرتبط با انتخابات و معرفی ظرفیت‌های شهرستان‌های حوزه انتخابیه می‌پردازند و در مدت زمان تبلیغات، نامزدها مجاز به ارائه برنامه‌ها و فعالیت‌ها خود هستند.

عزیز زاده گرجی همچنین به راه‌اندازی هیات استانی بررسی تبلیغات مازندران اشاره کرد و افزود: ساماندهی و مدیریت تبلیغات انتخاباتی نامزدها، ایجاد فضای مناسب جهت تحقق انتخابات رقابتی و تضمین بهره‌مندی یکسان از امکانات دولتی از هدف این هیات است.

وی افزود: طبق قانون جدید انتخابات، یک ماه قبل از آغاز رسمی فرآیند تبلیغات، دستگاه‌های اجرایی باید لیست امکاناتی را که در راستای تبلیغات داوطلبان می‌شود از آنها استفاده کرد به هیات بررسی انتخابات اعلام کنند تا برای ایجاد عدالت انتخاباتی و تبلیغاتی به کار گرفته شود.

عزیززاده گرجی از فرمانداران خواست تا نسبت به این موضوع و معرفی سالن‌ها اقدامات لازم را لحاظ کنند.

وی افزود: یک‌ماه تا آغاز تبلیغات انتخاباتی فاصله داریم باید در همین مدت تعداد سالن‌ها و دیگر موضوعات مربوط به این بخش به کمیته تبلیغات اطلاع‌رسانی و در اختیار نامزدهای انتخاباتی قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز