خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات مازندران:

هیات استانی بررسی تبلیغات انتخابات مازندران تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۹۵۶

عزیز زاده گرجی از تشکیل هیات استانی بررسی تبلیغات انتخابات در استان مازندران خبر داد.

به گزارش ایلنا، قاسم عزیز زاده گرجی‌ پیش‌از ظهر پنج‌شنبه در جلسه ستاد هیات استانی بررسی تبلیغات انتخابات مازندران از شکل‌گیری هیات استانی بررسی تبلیغات انتخابات مجلس برای نخستین بار خبر داد و گفت: ساماندهی و مدیریت تبلیغات انتخاباتی نامزدها، ایجاد فضای مناسب جهت تحقق انتخابات رقابتی و تضمین بهره‌مندی یکسان از امکانات دولتی از هدف این هیات است.

وی افزود: طبق قانون جدید انتخابات، یک ماه قبل از آغاز رسمی فرآیند تبلیغات، دستگاه‌های اجرایی باید لیست امکاناتی را که در راستای تبلیغات داوطلبان می‌شود از آنها استفاده کرد به هیات بررسی انتخابات اعلام کنند تا برای ایجاد عدالت انتخاباتی و تبلیغاتی به کار گرفته شود.

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: همچنین هیات تبلیغات استانی نیز طی ۱۵ روز جدول زمان‌بندی استفاده از سالن‌ها و هزینه موجود را تعیین و به فرمانداری‌ها اعلام کند و فرمانداران نیز نحوه استفاده از این امکانات را به نامزدها اطلاع‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: چنانچه نامزدها نسبت به نحوه واگذاری سالن‌ها اعتراض دارند؛ می‌توانند از طریق هیات تبلیغات استانی شکایت خود را اعلام کنند و هیات استانی نیز مکلف است ظرف ۲۴ ساعت نتیجه تصمیم را به فرد شاکی اعلام کرد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اسفندماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز