خبرگزاری کار ایران

آغاز تبلیغات زود هنگام انتخاباتی در ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۲۲۴

با نزدیکتر شدن به ایام انتخابات فعالیت تبلیغاتی زودهنگام و پرحجم داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ارومیه آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فضای مجازی این روزهای شهر ارومیه، مملو از یادداشت‌ها و اظهارنظرهای داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است که بیشتر این رویکردها نیز تبلیغات زودهنگام انتخاباتی بوده و از نگاه قانون جرم محسوب می شود.

ورود زودهنگام این داوطلبان به تبلیغات انتخاباتی در حالی است که بیش از دو  ماه تا زمان قانونی برای انجام تبلیغات انتخاباتی زمان باقی است چراکه زمان رسمی تبلیغات از از ۳ اسفند تا ۱۰ اسفندماه است.

انتقاد ازعملکرد نمایندگان کنونی، زیر سئوال بردن هزینه‌های میلیاردی تبلیغات انتخاباتی، و ارتقاء سطح فرهنگی در شهرها رویکردهای جدید تبلیغات داوطلبان انتخابات در ارومیه است که این روزها در فضای مجازی ارومیه به چشم می‌خورد.

عمده فعالیت این داوطلبان در فضای مجازی است که برخورد با این فضا نیز به دلیل بی نام و نشان بودنشان از سوی متولیان دشوار بوده و یا به زمان طولانی تری نیاز دارد.

هم اکنون طبق بررسی اولیه در ارومیه بیش از ده‌ها کانال تلگرامی و پیج اینستاگرامی در فضای مجازی برای تبلیغات داوطلبان مجلس شورای اسلامی راه اندازی شده  که ضمن معرفی داوطلبان و سوابق‌شان نظرسنجی نسبت به میزان محبوبیت‌شان در بین مردم نیز انجام می شود.

همچنین در این فضا روابط عمومی های نمایندگان فعلی برای عقب نماندن از قافله تبلیغات زودهنگام دست به کار شدند وعملکردها و برنامه های گذشته خود را برای بارچندم منتشر کردند.

در همین راستا هیأت بازرسی‌ انتخابات استان آذربایجان غربی‌ با صدور اطلاعیه‌ای از آغاز بکار هیات بازرسی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در محل استانداری آذربایجان غربی خبر داد. در  این اطلاعیه آمده است؛

 به‌ استحضار مردم شریف‌ و شهیدپرور استان آذربایجان غربی‌ می‌‌رساند، به‌ استناد ماده ٢٨ قانون انتخابات مجلس‌ شورای اسلامی‌ و آئین‌ نامه‌ اجرایی‌ قانون انتخابات مجلس‌ خبرگان رهبری و برابر دستور وزیر کشور "هیأت بازرسی‌ انتخابات استان آذربایجان غربی‌" جهت‌ بازرسی‌ و کنترل حسن‌ جریان انتخابات دوازدهمین‌ دوره مجلس‌ شورای اسلامی‌ و ششمین‌ دوره مجلس‌ خبرگان رهبری در محل‌ استانداری تشکیل‌ و شروع به‌ کار کرده است‌.

شهروندان می‌‌‌توانند هر گونه‌ گزارش و شکایات مرتبط‌ با انتخابات پیش‌ رو در سطح‌ حوزه های انتخابیه‌ استان را جهت‌ رسیدگی‌ قانونی‌ و پاسخگویی‌ با شماره های تماس و آدرس دسترسی‌ ذیل‌، به‌ هیأت بازرسی‌ انتخابات آذربایجان غربی‌ اعلام کنند.

  شماره تماس مستقیم‌: ٣١٩٧٢٥٨٠

شماره تماس دبیرخانه‌: ٣١٩٧٢٥٩١ - ٣١٩٧٢٥٩٠

نمابر: ٣٣٤٤٩٨٩٧

آدرس و لینک‌ دسترسی‌ به‌ محل‌ درج گزارشات و اخبار:

سایت https://old.moi.ir  میز خدمت‌  انتخابات  رسیدگی‌ به‌ شکایت‌ انتخابات  درج اخبار و گزارش انتخاباتی‌ ارسال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز