خبرگزاری کار ایران

نماینده سازمان‌‌های مردم‌نهاد مازندران مطرح کرد؛

نمایشگاه کتاب در فضایی نزدیک به شهر ایجاد شود / افزایش بن تخصیصی به نمایشگاه

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۱۱

بن تخصیصی به نمایشگاه کتاب افزایش یابد تا قدرت خرید اقشار متوسط به پایین جامعه هم بیشتر شود. / بهتر است نمایشگاه کتاب در فضایی نزدیک به شهر ایجاد شود.

نماینده سازمان‌های مردم‌نهاد مازندران، با اشاره به اینکه قیمت کتاب از دغدغه‌های جدی مردم است، افزود: بن تخصیصی به نمایشگاه کتاب افزایش یابد تا قدرت خرید اقشار متوسط به پایین جامعه هم بیشتر شود.

به گزارش ایلنا از ساری، علی فلاح در بازدید از دهمین نمایشگاه کتاب مازندران، اظهار داشت: همه مصیب‌های ما از ندانستن و آگاهی نداشتن است.

وی ادامه داد: هر اندازه فضا برای دانستن و آگاه شدن، بیشتر باشد، کاهش مصیبت‌ها را در پی داریم.

فلاح با بیان اینکه ۲ نوع ناآگاهی داریم که یکی ناآگاهی مدرسه‌ای و دیگری ناآگاهی عرفانی است، خاطرنشان کرد: ناآگاهی مدرسه‌ای با تحصیل و درس خواندن، رفع می‌شود وناآگاهی عرفانی هم نتیجه فاصله گرفتن از خداوند است.

وی با اشاره به اینکه اینگونه نیست که هر فردی که تحصیل کرده باشد، اشتباهی انجام ندهد، گفت: کسانی کمتر اشتباه می‌کنند که لحظات الهی بودنشان در زندگی بیشتر است.

فلاح با بیان اینکه انسان‌ها بدون همدیگر، خوشبخت نیستند، تصریح کرد: اگر بخواهیم دیگران را خوشبخت کنیم باید کمک کنیم سهمی در فهمیدن و خواندن افراددیگر هم داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه کتاب، فرصتی است که مردم به منبع آگاهی‌بخشی کتاب، دسترسی داشته باشند، یادآور شد: بهتر است نمایشگاه کتاب در فضایی نزدیک به شهر ایجاد شود.

نماینده سازمان‌های مردم‌نهاد مازندران با بیان اینکه در تولید کتاب، به وضعیت اقتصادی مردم هم فکر کنیم، گفت: کتاب‌هایی با حجم کم اما منطبق با نیازهای امروز فرزندان ما تولید شود.

وی ادامه داد: در عصر ارتباطات، کتاب‌های جیبی می‌تواند آگاهی‌های عمومی را بیشتر افزایش داده و حجم خرید مردم را افزایش دهد.

فلاح با بیان اینکه ناشران بر این موضوع، دقت کنند، گفت: کتاب‌ها باید در قطع‌های مختلف منتشر شوند تا مولف با همه مخاطبان، ارتباط داشته باشد و مخاطب را از دست ندهد.

وی با اشاره به اینکه قیمت کتاب از دغدغه‌های جدی مردم است، افزود: بن تخصیصی به نمایشگاه کتاب افزایش یابد تا قدرت خرید اقشار متوسط به پایین جامعه هم بیشتر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز