خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران اعلام کرد؛

سرمایه در گردش مهم‌ترین دغدغه و مطالبه واحد‌های تولیدی

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۹۶۷

استاندار مازندران در حاشیه بازدید از چند واحد صنعتی آمل گفت: در حال حاضر سرمایه در گردش مهم‌ترین دغدغه و مطالبه واحد‌های تولیدی است.

به گزارش ایلنا، سید محمود حسینی‌پور روز یک‌شنبه در حاشیه بازدید از چند واحد صنعتی آمل در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر سرمایه در گردش مه‌مترین دغدغه و خواسته‌ واحد‌های تولیدی است.

وی با بیان اینکه بانک‌ها باید در این راستا کمک کار باشند، افزود: جوانان نخبه و شایسته که در این واحد‌های صنعتی مشغول به کار هستند باید مورد حمایت قرار گیرند.

استاندار مازندران گفت: آمل به عنوان قطب صنعتی مازندران محسوب می‌شود و تمام تلاش ما این است که در سفر امروز مشکلات این واحد‌ها واکاوی و گره‌گشایی شود.

وی افزود: تولیدات برخی از این واحد‌ها به خارج از کشور صادر می‌شود که ضرورت دارد مشاوره‌های مناسبی به این واحد‌ها ارائه شود.

همچنین در این سفر، شبکه فیبر نوری شهرک صنعتی جمشید آباد آمل به طول سه کیلومتر با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

سید محمود حسینی پور سفر شهرستانی خود به آمل را با ادای احترام به مقام شامخ شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی در امامزاده ابراهیم این شهر آغاز کرد. در این سفر که با همراهی ۸۰ مدیر ارشد شهرستانی و استانی انجام شد بررسی مشکلات مردم و واحد‌های تولیدی صنعتی در دستور کار قرار دارد.

حضور مدیران در روستا‌های آمل به خصوص مناطق کم برخوردار از جمله اهداف سفر شهرستانی استاندار مازندران به آمل اعلام شد.

بازدید از شهرک صنعتی نمایشگاه‌داران اتومبیل، شهرک صنعتی جمشید آباد برای افتتاح و کلنگ زنی چند طرح زیر ساختی، حضور در جمع مردم روستای بلیران، دیدار با اقشار مختلف مردم، تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و در نهایت جلسه شورای اداری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی پایان بخش این سفر خواهد بود.

شهرستان آمل دارای ۴۳۰ هزار نفر جمعیت، پنج بخش، ۶ شهر و نیز یکی از صنعتی‌ترین شهرستان‌های مازندران محسوب می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز