خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه کربلای مازندران:

طرح محله مهدوی در ۹۰۷ محله اجرا می‌شود/ حل ۱۳۰ مسئله در قرارگاه مهدوی

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۷۸۴

فرمانده سپاه کربلای مازندران به شناسایی ۹۰۷ محله مهدوی در استان مازندران خبر داد و گفت: ۱۳۰ مسئله در ۱۳۰ قرارگاه مهدوی حل شد.

به گزارش ایلنا، سردار سیاوش مسلمی بعدازظهر امروز دوشنبه در نشست با خبرنگاران با محوریت« اولین رویداد آموزشی مسئله محور محلات مهدوی(اسوه) استان مازندران در تشریح تشکیل محله مهدوی گفت: محله مهدوی در استان علوی مازندران به دلیل فعالیت‌های مذهبی به عنوان الگو ارائه و سپس این طرح به صورت کشوری تحت عنوان محلات اسلامی ابلاغ  شد.

وی سال ۱۴۰۰ را سرآغاز اجرای این طرح در استان مازندران اعلام کرد و با اشاره به برگزاری اولین رویداد آموزشی و الگونمایی محلات مهدوی هدف از برگزاری این رویداد را توانمندسازی و گفتمان سازی واحد برای محلات استان در قالب دوره‌های آموزشی عنوان کرد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: این رویداد آموزشی از ۲۰ آذر ماه تا ۲۴ آذر ماه در مرکز استان برگزار می‌شود.

وی افزود: از ۹۰۷ محله در استان مازندران، دهیاران، شورای روستاها و شورایاران در شهر، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت خواهر و برادر و امام جماعت در این دوره‌های توانمند سازی شرکت می‌کنند.

مسلمی ادامه داد: دستاوردهای این محلات به عنوان محصول نهایی در قالب نمایشگاه‌های هفت‌گانه به نمایش گذاشته می‌شود و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت در این غرفه‌ها حضور پیدا کرده و خروجی نهایی در محلات مهدوی را تشریح می‌کنند.

وی به شناسایی ۹۰۷ محله مهدوی در استان مازندران خبر داد و افزود: از این تعداد ۴۸۵ محله انسجام بخشی و حل مسائل شد و ۴۲۲ محله دیگر در تکمیل فرایند گفتمان سازی هستند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: تاکنون ۱۵۰۰ مسئله توسط ۸ هزار و ۳۹۷ هیات اندیشه ورز مجریان محله مهدوی احصاء و با محوریت مسجد و امام محله ۱۳۰ مسئله در ۱۳۰ قرارگاه مهدوی حل شد.

وی افزود: تلاش داریم تا مسجد به جایگاه برسد که همه مسائل در این مکان حل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز