خبرگزاری کار ایران

مدیرکل زندان‌های استان مازندران در دیدار مردمی:

دیدار با خانواده‌های زندانی وظیفه سازمان زندان‌ها است

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۰۹۶

مدیرکل زندان‌های استان ضمن حضور در مسجد امام رضا (ع) با خانواده‌های زندانیان و مراجعین دیگر گفتگو و به سؤالات آنان پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، استادی مدیرکل زندان‌های مازندران در حاشیه این دیدار گفت: زندان بخش ناگزیر از جامعه است و بایستی افرادی که مخل نظم، امنیت و آرامش شهروندان هستند، در آنجا نگهداری شوند ولی هدف عمده حبس، اصلاح و تربیت زندانی است و تلاش می‌کنیم با ابزارهای مختلف فرهنگی، اخلاقی، آموزشی و تربیتی، با ندامت از رفتار گذشته مسیر صحیح زندگی را با استفاده از آموزه‌های دینی در پیش گیرند.

وی در ادامه افزود: کمک به نیازمندان یکی از مهم‌ترین آموزه‌های دین اسلام است و بسیار مورد تأکید است و چه خوب است که در  شب‌های ماه پربرکت رمضان به یاری نیازمندان برویم و بهترین زمانی است که انسان می‌تواند انفاق کند.

استادی دیدار با خانواده‌های زندانی را ازجمله وظایف سازمان زندان‌ها دانست و اظهار داشت: با کمک روسای زندان ساری، بهشهر، ندامتگاه محکومین مواد مخدر استان و همکاران ستاد دیه، انجمن حمایت از زندانیان و مرکز مراقبت بعد از خروج به پرونده 13زندانی مشاوره قضایی داده شد.

طی دیدار با خانواده‌های زندانیان و دیگر مراجعین و نمازگزاران که ساعتی قبل از اذان مغرب و افطار برگزار شد، مدیرکل زندان‌های استان مازندران به سؤالات مطرح‌شده پاسخ داد و در خصوص مشکلات یا درخواست‌ها دستورات لازم را صادر کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز