خبرگزاری کار ایران

مدیرآموزش‌وپرورش آمل:

۳۵۰۰ دانش‌آموز آملی سن تکلیف خود را جشن گرفتند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۴۱

همزمان با فرارسیدن میلاد باسعادت ختمی مرتب پیامبراکرم(ص) و ششمین اخترتابناک امام صادق(ع) ۳۵۰۰ دانش‌آموز آملی سن تکلیف خود را جشن گرفتند.

مدیرآموزش‌وپرورش شهرستان آمل گفت: همزمان با فرارسیدن میلاد باسعادت ختمی مرتب پیامبراکرم(ص) و ششمین اخترتابناک امام صادق(ع) ۳۵۰۰ دانش‌آموز آملی سن تکلیف خود را جشن گرفتند.

به گزارش ایلنا از آمل، حمید محمدنسب پیش از ظهر امروز در مراسم جشن تکلیف نونهالان دختر این شهرستان که به طور نمادین در آستانه امام‌زاده ابراهیم(ع) آمل برگزار شد، یادآور شد: امسال با هماهنگی فرمانداری ویژه شهرستان این جشن همزمان با سراسر مدارس با حضور ۳۰۰ دانش‌آموز دختر به طور نمادین در امام‌زاده ابراهیم(ع) برگزار شد.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید ۳۵۰۰ دانش‌آموز پسر و دختر به سن تکلیف رسیدند، افزود: از این تعداد حدود ۱۶۰۰ دانش‌آموز دختر و ۱۹۰۰ نفر دیگر پسر بودند.

محمدنسب با اشاره به اینکه همزمان با برگزاری این جشن با هماهنگی مدیران مدارس برای این دانش‌آموزان جشن گرفته شد، ابراز داشت: در جشن امروز با همکاری اداره اوقاف، شهرداری آمل، فرمانداری و سازمان تبلیغات به۳۰۰ دانش‌آموز دختر از ۱۱ مدراس مناطق محروم و حاشیه‌های شهرستان آمل چادرو سجاده نماز اهدا شد.

مدیر آموزش‌وپرورش آمل بیان داشت: جشن تکلیف امسال به منظور پرسش عبودیت و شناساندن دانش‌آموزان به وظایف شرعی و دینی برگزار شده است.

وی تصریح کرد: در این جشن سعی شده با اجرای نمایشی از حجت‌الاسلام رمضانی رئیس اداره تبلیغات آمل به شناسایی دانش‌آموزان در مورد شیطان و فرشتگان و نقش آن‌ها و همچنین معرفی اصول و فروع دین اسلام پرداخته شود.

به گزارش ایلنا: در پایان این جشن ۳۰۰ نونهال آملی با خواندن فرائض دینی تکلیف عبودیت خود را تکمیل کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز