خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش‌ و پرورش آمل خبر داد:

وجود ۷۲ خیر مدرسه‌ساز در آمل

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۱۸

مدیر آموزش‌ و پرورش آمل از وجود ۷۲ خیر مدرسه‌ساز که توجه زیادی به آموزش و پرورش این شهرستان دارند خبر داد.

با حضور حمید محمد نسب‌، مدیر آموزش و پرورش، محمد رضا نصیری، بخشدار مرکزی، دومین همایش خیّرین مدرسه ساز شهرستان در برگزار شد.

به گزارش ایلنا از آمل، حمید محمد نسب صبح امروز مراسم دومین همایش خیرین مدرسه‌ساز این شهرستان که در مجتمع آموزشی و پرورشی شهدای علویکلا بخش مرکزی آمل برگزار شد، با اشاره به اینکه به انسان دوست دارد پس از وی، نامی نیک از او در عالم به یادگار بماند، یادآور شد: در فرهنگ اسلامی یکی از بهترین راه‌های زنده نگه داشتن نام انسان‌ها، انجام کارهای خیر است که باقیات صالحات نامیده می‌شود.

وی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های خالصانه کلیه خیّرین در ساخت مدارس و سالن چند منظوره، ابراز داشت: نوسازی و تعمیر مدارس جزء واجب‌ترین فعالیت‌ها به شمار می‌آید و خیرین در این زمینه پیشرو هستند.

محمدنسب فعالیت‌های خیرین مدرسه‌ساز و معلمان برابر بیان کرد و گفت: آموزش و پرورش، دست خیّرین مدرسه‌ساز را به پاس زحمات بی‌شائبه‌شان به گرمی می‌فشارد چون هدف آنان در راستای اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش است.

مدیر آموزش‌ و پرورش آمل با اعلام اینکه کار خیر پایدار و دائمی است، اذعان داشت: آن‌ها در نزد خداوند جایگاه ویژه‌ای خواهند داشت به طوری که در همه مشکلات حامی آن‌هاست.

محمدنسب با اشاره به وجود ۷۲ خیر مدرسه‌ساز که توجه زیادی به آموزش و پرورش این شهرستان دارند، خاطرنشان کرد: ۲۷۰ مدرسه‌یار نیز در این رابطه یار و همراه ما هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز