خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری مازندران خبر داد؛

احیای سه واحد تولیدی ورشکسته در استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۴۹۵

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: سه واحد تولیدی ورشکسته در ماه اخیر برای حمایت از اشتغال و جلوگیری از بیکاری کارگران واحدهای تولیدی احیا و به فعالیت خود ادامه دادند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام محمدصادق اکبری با بیان اینکه یکی از رویکردهای مهم دستگاه قضائی استان حمایت از تولید و اشتغالزایی است، اظهار داشت: سه واحد تولیدی ورشکسته در ماه اخیر برای حمایت از اشتغال و جلوگیری از بیکاری کارگران واحدهای تولیدی احیا و به فعالیت خود ادامه دادند.

وی خاطرنشان کرد: دادگستری کل استان و اداره تصفیه امور ورشکستگی این استان از یک سو در مدت تصفیه امر ورشکستگی واحدهای تولیدی علاوه براقدام به انجام وظایف خود درجهت تصفیه امر ورشکستگی با تلاش مضاعف با رویکرد حمایت از تولید از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری می‌ کند. به عنوان نمونه ۳ واحد تولیدی دیگر تحت نظارت اداره تصفیه امور ورشکستگی استان به فعالیت خود ادامه دادند.

عالی‌ترین مقام قضایی استان تصریح کرد: هم اکنون با احتساب این سه واحد تولیدی، مجموعاً ۳۱ واحد تولیدی با بیش از هزار و ۱۰۰ نیروی کار ثابت تحت نظارت اداره تصفیه امور ورشکستگی در استان درحال فعالیت هستند، از سوی دیگر در ۲ ماه اخیر با اتمام فرایند تصفیه امر ورشکستگی نسبت به تعیین تکلیف چهار واحد تولیدی غیر فعال با پرداخت بدهی این شرکت‌ها ضمن واگذاری این شرکت‌ها به اشخاص درجهت تولید اقدام کرده است.

رئیس کل دادگستری مازندران اظهار امیدواری کرد: با پیگیری‌های انجام گرفته با احیا واحدهای تولیدی گام‌های مؤثر ومفیدی دراین استان در جهت حمایت تولید داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز