خبرگزاری کار ایران

دو هفته دیگر صورت می‌گیرد:

کلنگ‌زنی سالن ۸ هزار نفری کاله مازندران در آمل

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۹۰

مدیرعامل باشگاه ورزشی کاله مازندران از کلنگ‌زنی سالن ۸ هزار نفری کاله مازندران طی دو هفته آینده خبرداد.

مدیرعامل باشگاه ورزشی کاله مازندران از کلنگ‌زنی سالن ۸ هزار نفری کاله مازندران طی دو هفته آینده خبرداد.

به گزارش ایلنا از آمل، بهمن سلیمانی صبح امروز در نشست مطبوعاتی اصحاب رسانه آمل که به همت انجمن صنفی خبرنگاران این شهرستان صورت گرفت، با اعلام اینکه ساخت این سالن از سال ۸۸ آغاز و کارهای اولیه‌اش با گذشت پنج سال و پشت‌سر گذاشتن سه استاندار به پایان رسیده است، اذعان داشت: سالن ورزشی هشت هزار نفره یک سالن چند منظوره است که برای جوانان این شهر در نظر گرفته شده و دارای ۸ هزار صندلی برای تماشاچیان ترسیم شده است.

وی با تاکید براینکه این سالن بعد از سالن آزادی دومین سالن کشوری است که بیشترین ظرفیت تماشاچی را در خود جای می‌دهد، اظهار داشت: طی این سال‌ها تمام عزم هیات مدیره باشگاه ورزشی کاله مازندران برای احداثاین سالن بوده است.

سلیمانی با بیان اینکه حضور شش هزار تماشاچی برای مشاهده بازی تیم والیبال کاله نعمت بزرگی برای این استان است، یادآور شد: هم‌اکنون نقشه ۴۶۰ برگی جهت ساخت این سالن آماده و در دست آرشیتکت در حال بررسی و مطالعه است.

نائب رئیس فدراسیون بسکتبال فعالیت باشگاه کاله را فقط در حیطه ورزشی بیان کرد و گفت: در این بخش باید نهادهای دیگر بپردازند و دخالتی در این زمینه ندارم.

علاقه به ورزش مرا به فعالیت‌های ورزشی سوق داد

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین عامل فعالیتم به مسئولیت باشگاه ورزشی علاقه به ورزش بوده است، ‌ابراز داشت: در این راستا برای فعالیت ورزشی به موجب تبلیغات برند شرکت وارد این کار نشدم چرا که معتقدم تبلیغات را می‌توان از طریق بیلبرد‌ها و چاپ بنر انجام داد.

سلیمانی در اشاره به نام کاله مازندران بیان داشت: این نام صرفا به جهت اینکه دیگر استان‌ها در شته‌های روزشی مختلف دارای یک باشگاه هستند، خواستیم استان مازندران با وجود یک تیم، دارای یک باشگاه شود با توجه به اینکه والیبال کاله علاوه بر شهرستان آمل متعلق به این استان نیز است.

ساخت باشگاه ورزشی بسکتبال در بابل

رئیس هیات بستکبال مازندران با اشاره به تیم بسکتبال کاله بابل بیان داشت: این تیم در کنار تیم والیبال فعالیت خود را آغاز کرده است و در دسته دومی استان به فعالیت می‌پردازد.

وی از راه‌اندازی سالن ورزشی بسکتبال در شهرستان بابل خبرداد و گفت: این ساختمان با زیربنای ۲۴۰۰ مترمربع در دو بخش هم‌اکنون با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در کنار فرمانداری شهرستان بابل در حال اجرایی است.

سلیمانی با تاکید براینکه احداثسالن اختصاصی برای تیم ورزشی به نوعی شناسنامه یک تیم محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: این ساختمان به سالن بازی و تجهیزات سالن بدن‌سازی، خوابگاه، سالن غذاخوری، رخت‌کن و سالن اجتماعات مجهز است.

مدیرعامل باشگاه ورزشی کاله مازندران در بحثکلمه آکادمی برای آموزش تیم عنوان کرد: این کلمه را برای آموزش و آماده‌سازی یک تیم ورزشی اعتقادی ندارم چرا که لفظ آکادمی به گونه‌ای است که وقتی یک تیم را برای آینده آماده می‌کنید هزینه بسیاری با تمام امکانات و مربیان باتجربه می‌طلبد به مانند باشگاه‌های اروپایی که در این امر هزینه زیادی در نظر می‌گیرند، آکادمی در واقع یک مرکز علمی است.

به گزارش ایلنا در پایان این نشست مدیرعامل باشگاه ورزشی کاله مازندران به‌دلیل زحمات اصحاب رسانه در جهت انعکاس اخبار باشگاه ورزشی کاله با اهدای جوایز تجلیل به عمل آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز