خبرگزاری کار ایران

سالن ۱۲ هزارنفری رزرو شده بود؛

پورحسن: مشکلی برای برگزاری رده‌بندی و فینال لیگ برتر والیبال نداریم

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۲۰۹

دیدار رده‌بندی و نهایی لیگ برتر والیبال در یکی از روزهای ۲۴ یا ۲۵ اسفندماه در سالن والیبال فدراسیون برگزار خواهد شد.

رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال گفت: با توجه به اینکه سالن ۱۲ هزار نفری آزادی از قبل رزرو شده بود، مرحله نهایی لیگ برتر در سالن فدراسیون والیبال برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، منوچهر پورحسن درباره برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر گفت: از قبل با ریاست مجموعه ورزشی آزادی برای برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی مکاتبه کرده بودیم.

وی تصریح کرد: در مکاتبه اعلام کرده بودیم سالن ۱۲ هزار نفری را از ۱۱ اسفندماه به مدت ۱۲ روز برای برگزاری لیگ‌برتر نیاز داریم چند روز قبل از آغاز مسابقات برای تمرینات سالن در اختیار تیم‌ها قرار گیرد، پاسخی از مدیر مجموعه ورزشی آزادی تهران دریافت نکردیم و به همین دلیل به سالن مراجعه کردیم که مشاهده شد سالن در حال تغییر کف‌پوش است و چمن مصنوعی نصب می‌شود.

پورحسن افزود: بعد از پیگیری‌های فراوان متوجه شدیم سالن در تاریخ‌های مورد درخواست فدراسیون والیبال رزرو شده و امکان برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر والیبال در آن وجود ندارد، به همین دلیل مجبور شدیم مرحله نیمه‌نهایی را در شهرستان‌ها برگزار کنیم. همچنین دو دیدار نهایی و رده بندی را نیز در سالن والیبال فدراسیون برگزار خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سالن فدراسیون‌والیبال آمادگی برگزاری دو دیدار مهم را دارد، گفت: مسئولین یگان‌ویژه از سالن بازدید کردند و شرایط آن را مناسب برای برگزاری این بازی‌ها دانستند. قرار شد تماشاگران در طبقه‌دوم استقرار یابند و میهمانان در طبقه همکف. این سالن ظرفیت ۳ هزار نفر را دارد و مشکلی برای برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر نخواهد داشت.

دیدار رده بندی و نهایی لیگ برتر والیبال در یکی از روزهای ۲۴ یا ۲۵ اسفندماه در سالن والیبال فدراسیون برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز