خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

پیشینه فرهنگی و دینی مازندران به جوانان معرفی شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۷۲۰

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مازندران در داشتن مفاخر زیاد علمی و فرهنگی و پیشینه تاریخی در کشور شاخص است ضرورت دارد این مهم به نسل جوان معرفی و شناسانده شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، حجت‌الاسلام محمدباقر لاینی روز سه‌شنبه در گردهمایی ائمه جمعه استان که در آستانه مقدس امامزاده عبدالله شهرستان آمل برگزار شد، گفت: جایگاه امام جمعه به عنوان یکی از افراد تأثیرگذار در هر شهر و بخش استان در کنار دیگر مسئولان است که مشکلات و مسائل روز جامعه در قالب خطبه‌های نماز جمعه بیان می‌شود.

وی از همه مردم و مسئولان شهرستان و بخش خواست که نسبت به همراهی در تحقق برنامه‌های دینی و توسعه‌ای و مشکلات مردم همسو و همراه باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: امام جمعه در نماز جمعه با گفتار و در دیگر روزهای هفته با عمل به حرف‌هایی که زده شده در کنار و خدمت مردم باید باشد که این مهم باعث نزدیکی بیشتر مردم درجهت کاهش دغدغه‌ها می‌شود.

وی همچنین به جایگاه خبرنگاران در جامعه اشاره و بر نقش تأثیرگذار آنها تجلیل و قدر دانی کرد.

حجت‌الاسلام لائینی در بخش دیگر از سخنانش به افزایش جمعیت و جوانی جمعیت اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از نیازهای کشور ما حفظ جوانی جمعیت است.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: مازندران در داشتن مفاخر زیاد علمی و فرهنگی و پیشینه تاریخی در کشور شاخص است ضرورت دارد که عقبه فرهنگی و علمی این استان به نسل جوان معرفی و شناسانده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز