خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

هرگز به آمریکا و قدرت‌های استکباری اعتماد نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۹۴۴

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: هرگز به آمریکا و قدرت‌های استکباری اعتماد نمی‌کنیم.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله محمد باقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه امروز ساری نمازگزاران را به تقوای الهی توصیه کرد و گفت: تقوا به انسان بزرگی و کرامت می‌بخشد.

وی به جایگاه رفیع شهدا در روز قیامت اشاره کرد و افزود: همه انسان‌ها بعد از مرگ زنده هستند اما ناظر بر رفتار ما نیستند اما همیشه شهدا زنده وحاضر هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران به ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اشاره کرد و تاکید کرد باید قدردان رشادت‌های این بزرگ مردان باشیم.

وی با اشاره ۲۸ مرداد روز مسجد، افزود: سبک زندگی همه ما باید با فرهنگ مسجد عجین شود؛ مسجد از نظر مهندسی و معماری قلب شهر محسوب می‌شود و فرهنگ و معماری و مدیریت مسجد باید در جامعه الگو شود.

آیت‌الله لائینی به مسجد جامع ساری و معماری زیبای این مسجد اشاره کرد و افزود: زیبنده نیست این مکان مقدس از سیستم سرمایشی و گرمایشی خوبی برخوردار نباشد.

امام جمعه ساری با اشاره به هفته دولت از خدمتگزاران این عرصه قدردانی کرد و خاطرنشان کرد: عملکرد برخی از دولتمردان در دوسه دهه اخیر مطلوب نبوده و به نظر می‌رسد که دولتمردان آنطور که باید توصیه‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه کافی نداشتند.

آیت‌الله لائینی به کودتای ۲۸ مرداد اشاره کرد و ادامه داد: کودتای آمریکایی- انگلیسی سبب سرنگونی دولت مردمی دکتر مصدق و روی کارآمدن دولت مزدور پهلوی شده است اما انقلاب اسلامی سبب مهندسی معکوس شد ودولت دست نشانده را سرنگون و دولت انقلابی و مردمی را مستقر کرده است.

وی با بیان اینکه عقیده برخی‌ها عقیده آمریکا و نظم جهانی سیاسی آمریکایی است، تصریح کرد: به‌رغم تذاکرات مکرر رهبری مبنی بر اینکه به آمریکا ودشمنان اعتماد نکنیم، متأسفانه برخی‌ها به غربی‌ها نگاه دارند.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: تمام مصیبت‌ها به واسطه اعتماد به دشمن و دوست فرض کردن دشمن بر سر ما آمده است و باید بدانیم قدرت‌های غربی قابل اعتماد نیستند و به قدرت‌های استکباری اعلام می‌کنیم که نه اجازه می‌دهیم دولت جمهوری اسلامی را ساقط کنند و نه به آنها اعتماد خواهیم کرد.`

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز