خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

باید تلاش شود تا غدیر هم عاشورایی شود

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۵۶۸

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره بر ترویج فرهنگ غدیر گفت: باید تلاش شود تا غدیر هم عاشورایی شود.

به گزارش ایلنا از ساری،آیت الله نورالله طبرسی امروز در جلسه هم اندیشی دهه غدیر با تاکید بر اینکه غدیر باید عاشورایی برگزار شود، اظهار داشت:  باید کاری کرد بازسازی غدیر در متن جامعه آمده و فرهنگ سازی شود تا شاهد برکات بیشتر آن باشیم.

وی  با بیان اینکه امروز دشمنان ولایت به دنبال تفرقه‌افکنی میان جامعه اسلامی و براندازی ولایت فقیه هستند، افزود: باید بدانیم وحدت نقش مهمی در حفظ اسلام دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:  غدیر حقیقت اسلام و دژ محکمی برای صیانت از آن است و اسلام بدون غدیر؛ اسلام نیست.

وی ادامه داد:  ریشه عاشورا و مهدویت، غدیر است بنابراین برای ترویج فرهنگ غدیر باید تلاش شود تا غدیر هم عاشورایی شود.

آیت الله  طبرسی با اشاره به مظلومیت حضرت (ع ) و اینکه ایشان بعد از پیامبر مظلوم ترین امام شیعیان هستند بر تبیین ارزشهای رویداد غدیر و معرفی ویژگی های امام علی (ع) تاکید کرد.

وی تصریح کرد: استان علوی مازندران تنها استانی که شمار اهل تسنن در این استان کمتر از دیگر استان هاست .

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: جامعه اسلامی ما به لحاظ عملی باید غدیری و نام امام علی (ع) در جامعه بلند آوازه شود.

در ادامه عباسعلی رضایی،فرماندار ساری، با گرامیداشت هفته دولت و یاد خاطره شهیدان رجایی و باهنر بر نهادینه کردن فرهنگ غدیر در جامعه تاکید و عملیاتی کردن سیره امیرالمومنین علی (ع) را امری مهم دانست.

وی وحدت ،همدلی و همگرایی را ضرورت جامعه برشمرد و افزود: همدلی و وحدت لازمه رشد و تعالی  و تحقق فرامین مقام معظم رهبری در جامعه است.

فرماندار ساری گفت: تبیین ارزش های غدیر در جامعه نهادینه و سیره و ساده زیستی شهیدان رجایی و باهنر برای خدمت به مردم سرلوحه قرار گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز