خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد؛

ضرورت ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۸۹۳

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:توسعه و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر به عنوان فریضه مهم دینی امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایلنااز ساری ،آیت الله نورالله طبرسی در جلسه شورای اداری امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت:توسعه و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر به عنوان فریضه مهم دینی امری ضروری است.

وی افزود:اهمیت ترویج فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بر کسی پوشیده نیست چرا که در قرآن کریم نیز بارها بر اهمیت این موضوع تاکید شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: در صورت عملی کردن امر به معروف و نهی از منکر زمینه برای نهادینه شدن عدالت در تمامی حوزه ها فراهم می شود.

وی افزود: امربه معروف ونهی از منکر ضامن بقای اسلام است و امام حسین(ع) در راه اساسی ترین اصل ضامن بقای  اجتماع اسلام به شهادت رسید.

آیت الله طبرسی بااشاره به هفته دولت گفت:در حال حاضر هفته دولت فقط به کلنگ زنی ختم می شود این در حالی است که دولتمردان ما چون رجایی و باهنر اساس کارشان بر ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر بوده است و برای ساده زیستی و ایمان به شهادت رسیده اند.

وی با بیان اینکه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر سیاسی شده است ،افزود:  فریضه امر به معروف و نهی از منکر برای این تببین شده است تا آسیب ها را شناسایی کنیم و در جهت رفع آن تلاش کنیم.

آیت الله طبرسی به اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در سواحل دریا تاکید کرد و ادامه داد:دستگاههای مربوط به این امر در جهت تببین این فرهنگ در سواحل تلاش کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز