خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه گیلان:

عملکرد دولت باید در جامعه انعکاس پیدا کند/ وجود نوبخت و اتحاد مسئولان گیلان ارزشمند است

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۵۶۰

نماینده ولی فقیه گیلان گفت: باید در دهه فجر عملکردهای دولت برای مردم تبیین شده و برنامه‌های عام المنفعه آینده نیز بیان شود.

به گزارش ایلنا از رشت، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت بمناسبت آغاز دهه مبارکه فجر در دیدار با فرماندار و  روسای ادارات شهرستان رشت گفت: در 12 بهمن سال 1357 دیو از کشور بیرون رفته و فرشته وارد ایران عزیز شد.

وی افزود: ژنرال هایزر وقتی از آمریکا وارد ایران شد، تعیین حکومت، انتصاب مناصب و غیره را بعهده داشت، کما اینکه امام (ره) در بهشت زهرا فرمود: ژنرال‌های آمریکایی سرنوشت ما را رقم می‌زدند، مجلس و دولت ما آمریکا و انگلیسی است.

امام جمعه رشت در ادامه افزود: آرزویی که  124 هزار پیغمبر و همچنین پیامبر گرامی اسلام و ائمه معصومین (ع) نتوانستند پیاده کنند، فرزندی از سلاله پیغمبر، امام خمینی (ره) این آرزو را تحقق بخشید و امروز کشور ما از کشورهای تاثیرگذار در سیاست جهانی است.

وی افزود: بعنوان مثال همه گفتند اسد باید برود، از آمریکا گرفته تا سعودی و غیره ولی ایران گفت اسد باید بماند و ماند تا جایی که امروز آمریکا هم می‌گوید باید بماند و این یعنی ایران در دنیا تاثیرگذار است و این از ناحیه انسان والایی بعنوان ولی فقیه و فقیه جامع الشرایط و مرجع تقلید جهان تشیع است که توانست روی پای خود بایستد .

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: مردم ما اکثریت مسلمان هستند و در ذاتشان احکام و دستور خدا و ایمان نهفته است.

وی گفت: باید با رهنمود ولی فقیه و براساس اسلام و قانون اسلام و قرآن جامعه‌ای بسازیم که همه در آن نقش داشته باشند و مثل زمان حاضر مردم بلاواسطه و با واسطه نمایندگان و روسای جمهور و حتی رهبری امت را  تعیین می کنند.

وی با بیان اینکه در ایران با دموکراسی اسلامی و مردم سالاری دینی کشور  اداره می‌شود افزود: یک انسان شایسته در رأس هرم، جانشین امام زمان (عج)، ولی فقیه جامع الشرایط قرار دارد و براساس دستوراتی براساس کتاب خدا و سنت پیغمبر مملکت اداره می‌شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به زوال رفتن جامعه آمریکا با تصمیم رئیس جمهور سابقش مبنی بر آزادی همجنس بازی در این کشور گفت: دنیا به سمتی می رود که رئیس جمهور یک کشور رسم قوم لوط را قانونی می‌کند و توجهی به از هم گسیختگی خانواده‌ها و خدشه‌دار شدن تکثیر نسل ندارد.

وی در ادامه گفت: 240 هزار شهید کشور و 8000 شهید گیلان، گل‌هایی هستند که سوختند و این گلاب آئین محمدی(ص) در جامعه ما استوار شده و حکومت جمهوری اسلامی بعنوان حکومت نمونه جهانی برپا شده است.

آیت الله قربانی با بیان اینکه قدر این حکومت را باید دانست، افزود: باید در دهه فجر عملکردهای دولت برای مردم انعکاس و تبیین شده و  برنامه‌های آینده  عام المنفعه نیز بیان گردد.

وی افزود: برای گیلان یک دوره طلایی پیش آمده است که اتحاد استاندار و دیگر مدیران کل استان با همدیگر  و وجود دکتر نوبخت بعنوان قلب تپنده اقتصادی کشور و سخنگوی دولت یک نعمت بزرگ و ستودنی است.

وی همچنین افزود : رودخانه های زرین جوب و گوهر رود  و پسماند سراوان آبروی شهر و استان را خدشه دار کرده است که از مسئولان تقاضا داریم تا به این مشکل توجه ویژه نمایند.

وی گفت : همه باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات مردم مرتفع شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز