خبرگزاری کار ایران

عاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران:

آموزش به معلولین و توانمند سازی آنها، سرلوحه کار بهزیستی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۷۵

باید از تمامی ظرفیت های لازم برای زمینه سازی زندگی مطلوب معلولین در جامعه استفاده شود. / رسیدگی به امور جامعه معلولین نباید از نگاه ترحم باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران گفت: رسیدگی به امور جامعه معلولین نباید از نگاه ترحم باشد بلکه از نگاه وظیفه و انسان دوستی باشد.

به گزارش ایلنا از ساری، حسن خیریانپور در مراسم روز جهانی معلولان که در سینما سپهر ساری برگزار شد اظهار داشت: بهزیستی علی رغم تمامی تنگناها و سختی کار با عشق و علاقه و با تقوای کاری جهت حمایت از جامعه هدف خود به وظیفه سنگینی عمل می کند.

وی ادامه داد: رسیدگی به امور جامعه معلولین نباید از نگاه ترحم باشد بلکه باید از نگاه وظیفه و انسان دوستی باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران با اشاره به اینکه قوانینی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به معلولین در نظر گرفته شده است گفت: باید از تمامی ظرفیت های لازم برای زمینه سازی زندگی مطلوب معلولین در جامعه استفاده شود.

خیریانپور افزود: آموزش به معلولین و توانمند سازی آنها باید سرلوحه کاری سازمان بهزیستی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اشتغال معلولین دارای اهمیت بالایی است، تصریح کرد: بسیاری از کارهای بدیع و خارق العاده را از افراد معلول شاهد بودیم که افراد سالم از انجام آن عاجز بوده اند.

خیریانپور افزود: در هر شهرستانی ستاد مناسب سازی محیط به ریاست فرمانداران تشکیل شده است که سازمان بهزیستی باید در این جلسات پیگیری لازم را برای مناسب سازی محیط برای جامعه معلولین در سطح استان داشته باشد.

گفتنی ست در این مراسم از معلولین افتخار آفرین ورزشی، فرهنگی استان تقدیر به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز