خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی بابلسر:

افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی باید بر مبنای تصویب شورای عالی کار باشد نه مصلحت اندیشی دولت

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۴۵۹

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی بابلسر گفت: میزان افزایش حقوق کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی باید بر مبنای تصویب شورای عالی کار باشد نه بر نظر و مصلحت اندیشی دولت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز سید عبدالله میرقربانی رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی شهرستان بابلسر در جلسه روسای هیات مدیره کانون های بازنشسته تامین اجتماعی استان، افزایش ۱۰ درصدی سایر سطوح حقوقی بازنشستگان را غیر قانونی دانست و گفت: نمایندگان مجلس با رای ما کارگران و بازنشستگان به مجلس راه پیدا می‌کنند و امروز در مقابل احقاق حقوق بحق این قشر شریف و مظلوم سکوت کرده‌اند.

میرقربانی ادامه داد: امروز کارگران و بازنشستگان در شرایط معیشتی و درمانی بدی بسر می‌برند پس بیش از این، این عزیزان را شرمنده خانواده خود نکنید.

در این جلسه که با حضور مسئولین دستگاه های وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در استان مازندران و به میزبانی بیمارستان سازمان تامین اجتماعی شفای بابلسر برگزار شد، گلایه مندی اکثر روسای کانون بازنشستگان  در خصوص خدمات دهی ضعیف بیمه درمانی تکمیلی آتیه سازان و مدیریت درمان تامین اجتماعی در غرب استان،عدم پرداخت تسهیلات بانکی برای بازنشستگان و همچنین گلایه مندی و اعتراض بازنشستگان در خصوص افزایش حقوق کارگران بازنشسته و مستمری بگیر سایر سطوح بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز