خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران تاکید کرد:

توانمندی سازمان‌های مردم نهاد مستندسازی شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۲۵

همه فعالیت‌ها و اقدامات سازمان‌های مردم نهاد باید در چهارچوب و اهداف آن سازمان باشد. / نظارت بر عملکرد سمن‌ها نیز در این چهارچوب وظیفه ماست.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران گفت: همه فعالیت‌ها و اقدامات سازمان‌های مردم نهاد باید در چهارچوب و اهداف آن سازمان باشد.

به گزارش ایلنا از ساری، علی شادمان در جلسه کمیته تخصصی توسعه مشارکت‌های مردم نهاد با اشاره به اینکه مردم باید خدمات دولت و سازمان‌های مردم نهاد را لمس کنند، بیان داشت: توانمندی‌های سازمان‌های مردم نهاد مستندسازی شود تا در راستای خدمت به مردم استفاده بهینه از این پتانسیل‌ها صورت گیرد.

وی بر نظارت بیشتر بر سازمان‌های مردم نهاد تاکید کرد و افزود: از تمامی سازمان‌های مردم نهاد در استان بازدید به‌عمل می‌آوریم.

شادمان نظارت بر سیاست‌های فرهنگی و اجتماعی دولت در استان را وظیفه دفتر اجتماعی استانداری دانست و ادامه داد: نظارت بر عملکرد سمن‌ها نیز در این چهارچوب وظیفه ماست.

وی ادامه داد: رد پای سازمان‌های مردم نهاد استان در بخش‌های مختلف عمرانی و خدماتی و به‌طور کلی در توسعه همه جانبه استان باید بیش از پیش مشاهده شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران با اشاره به حمایت دولت از سازمان‌های مردم نهاد فعال در استان گفت: سازمان‌های مردم نهاد به دلیل اینکه به صورت داوطلبانه، غیر دولتی، غیر انتفاعی و غیر سیاسی تشکیل شده‌اند و اکثر اعضای آنان را جوانان تشکیل می‌دهند دارای ایده‌ها و نظرات سازنده در بخش‌های مختلف هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز