خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان:

فرآیند بهسازی و توسعه اجتماعی در سازمان‌های مردم نهاد ضروری است

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۳۲۰

سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان گفت: فرآیند بهسازی و توسعه اجتماعی در سازمان های مردم نهاد امری ضروری است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از رشت، یونس رنجکش بعد از ظهر امروز درجریان کارگاه آموزشی برنامه ریزی راهبردی و مدیریت استراتژیک در سازمان های مردم نهاد این شهر اظهار کرد:آموزش سازمان های مردم نهاد در واقع به منظور آشنایی آنها برای حضور در عرصه خدمات رسانی مطلوب اجتماعی است.

وی افزود:  آموزش سازمان های مردم نهاد و ساماندهی آن در اولویت فعالیت اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان است.

سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان با بیان اینکه سازمان های مردم نهاد تنها در فرآیند بهسازی و توسعه اجتماعی می توانند به اهداف خود دست یابند، گفت: برای رسیدن به این مهم آنها باید آشنایی کامل با قوانین و چگونگی حضور در عرصه های خدماتی داشته باشند.

وی اضافه کرد: سیاست دولت تدبیر و امید در استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد بوده و این سازمان ها باید ازمهارت های لازم برخوردار باشند.

رنجکش یادآور شد: فضای ایجاد شده در دولت تدبیر و امید بهترین شرایط برای فعالیت سازمان های مردم نهاد است.

وی با تاکید براینکه بدنه سازمان های مردم نهاد باید کارآمد بوده و ازمهارت و ظرفیت های خوبی برخوردار باشد، اذعان کرد: در گیلان هم سیاست های راهبردی در استفاده از ظرفیت این سازمان ها و جلب مشارکت آنان است.

سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان گفت: در کنار ساماندهی فعالیت سازمان های مردم نهاد، در تلاش هستیم تا از هویت آنها با نظارت دقیق صیانت شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز