خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:

دستگیری محتکر 1000 میلیاردی روغن خوراکی در سوادکوه

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۵۵۵

فرمانده انتظامی مازندران گفت: 562 تن روغن خوراکی احتکار شده به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان در شهرستان سوادکوه کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سردار مرتضی میرزایی در تشریح این خبر گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق و احتکار کالا و در پی کسب خبری مبنی بر احتکار روغن خوراکی در یکی از شرکت‌های تصفیه و تولید روغن در سوادکوه، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و ماموران اداره صمت شهرستان سوادکوه با انجام اقدامات اطلاعاتی متصدی این شرکت تولیدی را که اقدام به احتکار روغن در یکی از کارگاه‌های خصوصی خود کرده بود شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، با همکاری کارشناسان ادارات صمت و جهاد کشاورزی در بازرسی از مخزن‌های نگهداری کالا توسط متهم ۵۶۲ تن روغن خوراکی کشف شد.

سردار میرزایی ارزش کالا‌های کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با بیان اینکه قاچاق و احتکار کالا منجر به اخلال در نظام اقتصادی می‌شود، از مردم خواست در مقابله با قاچاق کالا و ارز و سایر مسائل امنیتی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز